3KROPKI.PL Pomoc

Pomoc (dla umów zawieranych od dnia 25 grudnia 2014 roku)

ZAKUPY W SKLEPIE - PRZEWODNIK

Logowanie i rejestracja
Aby dokonać zakupu w sklepie 3kropki.pl, należy posiadać aktywne konto, które pozwala zalogować się do systemu. W celu założenia konta prosimy wybrać przycisk "Rejestracja", który znajduje się w prawej górnej części strony i wypełnić pola edycji. Po poprawnym wypełnieniu danych i zatwierdzeniu ich przyciskiem "Zarejestruj się" konto automatycznie stanie się aktywne pozwalając dokonywać zakupów. Dane osobowe można uzupełnić będąc na koncie w dziale "Twoje dane" lub dopiero podczas składania zamówienia.
Użytkownik, który posiada już założone konto w sklepie, może skorzystać od razu z przycisku "Logowanie" lub umieszczając produkty do koszyka zalogować się podczas już składania zamówienia.

Koszyk i wybór produktów
Po zalogowaniu się jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem danego produktu wystarczy kliknąć ikonę znajdującą się przy każdym produkcie o nazwie "DO KOSZYKA". Odznaczone w ten sposób produkty są dodawane do Państwa koszyka zakupowego który jest widoczny na górze strony sklepu po prawej stronie o nazwie "KOSZYK".

"KOSZYK" można przeglądać w dowolnej chwili oraz z nie go wychodzić, wracając do zakupów przez przycisk "chcę kontynuować zakupy". Koszyk pozwala zwiększyć lub zmniejszyć ilość danego produktu przez przycisk "PRZELICZ". Pozwala również całkowicie usunąć produkt.

Składanie zamówienia
Jeżeli "KOSZYK" zawiera wszystkie interesujące Państwa produkty w wybranych ilościach należy wybrać jedną z proponowanych form płatności.

W kolejnym kroku o nazwie "ZAMÓWIENIE" należy wybrać czy zakup jest na firmę czy na osobę prywatną i podać/zmienić dane Płatnika oraz dane dostawy jeśli dostawa powinna być na inny adres niż podane jako Płatnika.

Jeżeli wszystkie dane się już zgadzają pozostaje wybrać przycisk "ZAMAWIAM I PŁACE", co spowoduje wysłanie do Państwa informacji o złożonym w sklepie 3kropki.pl zamówieniu a nam na przygotowanie zamówienia do realizacji.

ZAKUPY NA RATY

Zakupy na raty w Santander Consumer Banku to więcej korzyści, niż myślisz!

Minimum formalności
- bez poręczycieli
- szybka decyzja kredytowa
- raty na „dowód” na podstawie złożonej deklaracji o źródle i wysokości dochodów
- możliwość łączenia różnych źródeł dochodów, w tym współmałżonka
- możliwość zawarcia umowy o kredyt w wybrany przez Ciebie sposób:
* online (nawet w 15 min.!)
* doręczonej przez kuriera do domu

Maksimum dostępności
- brak konieczności wpłaty własnej
- rozłożenie kredytu nawet do 48 równych rat miesięcznych
- możliwość zakupu towarów o wartości do 50 000 zł
- kredyt na zakup towarów z różnych branż
- atrakcyjne warunki kredytu zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych Klientów banku

Bezpieczeństwo dla Ciebie i Twoich bliskich
- możliwość ubezpieczenia życia i zdrowia oraz zabezpieczenia spłaty rat na wypadek utraty pracy

Wybierz towar i złóż wniosek
Wybierz towary i dodaj je do koszyka, a jako formę płatności wybierz "Płatność na raty - Santander". Po złożeniu zamówienia kliknij "Złóż wniosek". Zostanie uruchomiony e-wniosek o kredyt z symulatorem rat.

Oblicz wysokość raty
W symulatorze rat wybierz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną. Jeśli akceptujesz przedstawione Ci warunki finansowe kredytu, wypełnij formularz e-wniosku i prześlij go do Santander Consumer Banku.

Czekaj na kontakt konsultanta
Na podany w czasie zakupu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia Twojego zamówienia do realizacji przez e-sklep. Następnie zadzwoni do Ciebie konsultant Santander Consumer Banku i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych
- przygotuj dowód osobisty.
Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach.

Podpisz umowę kredytu
Dalsze postępowanie w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej zależy od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy.

1. Umowa online
Santander Consumer Bank S.A. udostępni Ci do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej ( pliku PDF ). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, należy zrealizować przelew o wartości 1 zł na rachunek Banku.

2. Umowa dostarczona kurierem
Santander Consumer Bank S.A. wyśle kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym ( w ciągu 24 h lub następnego dnia roboczego ). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu ze zdjęciem. Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej ją i przekaż kurierowi.

Wpłata własna
Wpłatę własną dokonujemy na rachunek bankowy Sklepu, gdzie w tytułe przelewu należy podać numer zamówienia z dopiskiem "wpłata własna".

Numer rachunku sklepu oraz dane firmowe to:

3KROPKI.PL Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała

Konto bankowe:
Alior Bank
84 2490 0005 0000 4530 8386 2733

Dostawa towaru
Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank zaakceptowanej (Przelew) i podpisanej (Kurier) umowy o kredyt i pozytywnej ocenie zdolności kredytowej, powiadomimy e-sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia dostawy zakupionego towaru.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH NASZYCH KLIENTÓW

1. Usługodawca/Sprzedający zbiera tylko te dane, które są niezbędne do realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną i umowy sprzedaży oraz do podjęcia działań przed zawarciem wyżej wymienionych umów na żądanie Usługobiorcy/Klienta.

2. Dane osobowe Usługobiorcy mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności przedsiębiorcom pośredniczącym w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego „Newsletter”.

4. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

5. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Możliwe jest to po zalogowaniu się na stronie naszego Sklepu w zakładce "Twoje dane".

6. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

7. Administratorem danych osobowych jest 3kropki.pl sp. z o.o. sp. komandytowa a zbiór danych osobowych został zgodnie z prawem zgłoszony do GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych). W przypadku cofnięcia przez klienta zgody na przetwarzania danych osobowych prosimy o przesłanie informacji na podany adres e-mail: biuro@3kropki.pl, lub telefonicznie pod numerem: (33) 4978488.

ODBIÓR WŁASNY

Po umieszczeniu produktu w koszyku należy w kroku Rodzaj płatności/Rodzaj dostawy zaznaczyć odbiór własny. Po złożeniu zamówienia i jego potwierdzeniu lub opłaceniu, klient zostanie poinformowany e-mailem o możliwości odbioru. Odbiór jest możliwy wyłącznie w oddziale sklepu w Bielsku-Białej, ul. Komorowicka 39-41 I piętro i nie jest obciążony żadną prowizją.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA I DOSTAWY PRZESYŁKI

Klient zawsze informowany jest o terminie spełnienia świadczenia. Na czas oczekiwania na przesyłkę od momentu zamówienia składa się termin wysyłki (dni robocze) i czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę kurierską UPS. Czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską wynosi zazwyczaj od 3 do 6 dni roboczych od chwili nadania paczki, w przypadku paczek priorytetowych od 1 do 3 dni roboczych. Czas dostarczenia przesyłki przez UPS wynosi 24 godziny od momentu nadania przesyłki (tylko dni robocze), tym samym przesyłka kurierska wysłana w piątek zostanie dostarczona w poniedziałek. Bardzo duże znaczenie mają dobrze wypełnione dane adresowe.

Czasy dostarczenia przesyłek
(terminy dostaw na podstawie informacji Poczty polskiej oraz UPS)
Paczka w Ruchu

od 1 do 2 dni
Paczkomat InPost

1 dzień
Poczta Polska Kurier 48h

od 1 do 2 dni
Kurier UPS

1 dzień

KOSZTY PRZESYŁEK

Koszt przesyłki jest dynamiczny i uzależniony od kilku czynników takich jak rodzaj przesyłki, rodzaj płatności, ilość i rodzaj produktów w koszyku czy suma brutto zawartości koszyka. Mogą też występować indywidualne koszty przesyłek dla specjalnych produktów - np. wyjątkowo dużych lub ciężkich.

Chcąc sprawdzić jaki będzie koszt za transport Państwa zamówienia należy wszystkie interesujące produkty umieścić w koszyku, wybrać formę płatności oraz doręczenia a wtedy poniżej w polu "Koszty dostawy" widoczny będzie koszt transportu wybranych przez Państwa produktów.
Poniższa tabelka przedstawia standardowe koszty przesyłek:

KRAJOWE

Sposób dostawy Sposób płatności Minimalna wartość zamówienia Koszt dostawy
Paczka w RUCHuprzedpłata0,00 zł 5,99 zł
Paczkomat InPostprzedpłata0,00 zł 9,99 zł
Poczta - Kurier 48hprzedpłata0,00 zł 10,99 zł
Poczta - Kurier 48hza pobraniem0,00 zł 14,99 zł
Kurier UPSprzedpłata0,00 zł 16,99 zł
Kurier UPSza pobraniem0,00 zł 19,99 zł

ZAGRANICZNE

Wszystkie przesyłki zagraniczne to priorytety, wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostawy do 2 tygodni.

Na koszt przesyłki składa się: opłata zasadniczna, traktowanie przesyłki jako poleconej oraz ubezpieczenie od wartości przesyłki.

Poniżej podany jest taryfikator dzięki któremu mogą Państwo uzyskać informacje o kosztach przesyłki do wybranego kraju.



Zamówienia z dostawą zagraniczną można opłacić z góry za pośrednictwem karty kredytowej, PayPal lub przelewem na konto sklepu. Płatność za pobraniem nie jest możliwa z uwagi na ograniczenia stosowane przez przewoźników, którzy nie udostępniają wysyłki z płatnością za pobraniem. Wymagane informacje konta bankowego sklepu podane są poniżej.

Bank name - Alior Bank
Bank address - Al. Jerozolimskie 94
Bank City/Town - Warszawa
Bank Postal Code - 00-807
IBAN - PL 84 2490 0005 0000 4530 8386 2733
SWIFT - ALBPPLPW

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Klient ma do wyboru opisane poniżej sposoby płatności

- za pobraniem - w przypadku, gdy towar jest wysyłany przez kuriera lub pocztą; za towar płacą Państwo w chwili odbioru przesyłki.

- płatność kartą kredytową/PayPal/przelewy bankowe jest obsługiwana przez system Przelewy24.pl, po naciśnięciu przycisku "kliknij aby zapłacić" zostaną Państwo przekierowani w bezpiecznym połączeniu na strony Przelewy24.pl gdzie należy wybrać rodzaj płatności i postępować zgodnie z instrukacjami na stronie - numery kart oraz numery kont nigdy nie są przekazywane ani przechowywane przez serwer obsługujący sklep 3kropki.pl. Za płatność tego typu naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 2 % wartości zamówienia i kosztów wysyłki

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.

Honorujemy karty kredytowe VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard, obsługiwane są zarówno karty wystawione przez polskie jak i zagraniczne banki.

Honorujemy banki: Inteligo, mBank(mtransfer), WBK, BPH, ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Pekao S.A., BGŻ, Millenium, PKO BP, MultiBank, Bank Ochrony Środowiska, Citi Handlowy, Nordea, Deutsche Bank, Fortis Bank, Bank SGB, Euro Bank, Raiffeisen, Bank Pocztowy, GetIn Bank, Alior Bank, Volkwagen Bank, Polbank

Zwykłych przelewów można dokonywać z każdego banku na rachunek bankowy prowadzony przez Alior Bank o numerze: 84 2490 0005 0000 4530 8386 2733, dla: 3kropki.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Bielsku – Białej, ul. Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko – Biała

Po prawidłowym opłaceniu zamówienia status zamówienia automatycznie zostaje zmieniony na opłacone.

- przelew potwierdzony - Status zamówienia ulegnie zmianie na opłacone w momencie odnotowania wpłaty na koncie sklepu 3kropki.pl

Dane konta bankowego firmy podane są poniżej

Konto bankowe: Alior Bank
Numer konta: 84 2490 0005 0000 4530 8386 2733

BEZPIECZNA PRZESYŁKA

Przesyłki wysyłane do klientów sklepu są umieszczone w tekturowych opakowaniach lub kopertach powietrznych co gwarantuje dostarczenie przesyłek w stanie nienaruszonym.

ZAPOWIEDZI

Produkt będący zapowiedzią można zamawiać jak każdy inny produkt, jednak realizacja takiego produktu w zamówieniu jest możliwa najwcześniej w dniu daty wydania przez polskiego dystrybutora.

W przypadku zmiany w/w daty, poinformujemy pocztą elektroniczną o tym fakcie osoby które tą zapowiedź zamówiły.

ROZPATRZENIA ZWROTÓW W RAMACH ODSTĄPIENIA

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014.827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może co do zasady w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Więcej informacji znajdą Państwo w Regulaminie oraz przy składaniu zamówienia.

Dane do wysyłki:
3KROPKI.PL Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

Sklep 3kropki odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Wyłącza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli kupującym nie jest konsument.

Reklamacje mogą Państwo składać w wybrany przez Państwa sposób: pod adresem e–mail: bok@3kropki.pl , telefonicznie pod nr telefonu: (33) 4978488 wew. 8 lub też listownie, wysyłając korespondencję na adres: 3kropki.pl sp. z o.o. sp. k., ul. Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko- Biała. Złożenie reklamacji w podany wyżej sposób pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji, aczkolwiek złożenie reklamacji we wskazany sposób nie stanowi wymogu złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji.

Procedura reklamacyjna rozpoczyna się w chwili otrzymania przez nas Państwa zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

Prosimy o przesyłanie reklamacji wraz z reklamowanym towarem do siedziby sklepu 3kropki.pl. Proponujemy wysyłkę za pośrednictwem poczty polskiej.

Jeżeli reklamacja jest uzasadniona wszystkie poniesione koszty zostaną zwrócone, dlatego prosimy zachować dowód nadania przesyłek. Przesłanie reklamowanego towaru nie stanowi warunku złożenia, rozpatrzenia lub uznania reklamacji, jednakże znacznie ułatwia merytoryczne odniesienie się do Państwa uwag.

Dane do wysyłki:
3KROPKI.PL Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Komorowicka 39-41
43-300 Bielsko-Biała

Pomoc (dla umów zawieranych do dnia 25 grudnia 2014 roku)

Strona korzysta z mechanizmu plików cookies, tak jak to opisano na stronie dotyczącej cookies. Możesz zarządzać plikami cookies w swojej przeglądarce. ×