Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Gra o Tron LCG : Strażnicy na Murze
Do schowka

Gra o Tron LCG : Strażnicy na Murze

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

98,99 zł

↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Galakta
liczba graczy
2-4 osób
czas gry
ok. 60-120 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
14+
dodatkowe informacje
Gra o Tron: Gra karciana – Druga edycja. GRA NIE JEST KOMPATYBILNA Z KARTAMI Z PIERWSZEJ EDYCJI. To nie jest samodzielna gra. Do gry wymagana jest podstawa.

Opis produktu

Galakta Gra o Tron LCG : Strażnicy na Murze

 

Mamy przyjemność zapowiedzieć trzecie duże rozszerzenie do Gry o Tron: Gry karcianej, zatytułowane Strażnicy na Murze.

Na północnych rubieżach Siedmiu Królestw wznosi się Mur. Potężna ściana lodu spętana starożytnymi zaklęciami powstrzymuje wszystkich, którzy chcieliby wedrzeć się do ludzkich twierdz. Jednak sam Mur nie wystarcza – są jeszcze ci, którzy go strzegą. Nocna Straż znosi wszystkie podziały – lordowie, czy rzezimieszki – w szeregach Nocnej Straży wszyscy są sobie braćmi. Każdego dnia czuwają nad tym, by żaden dziki ani Inny nie przedarł się na drugą stronę Muru.

Wybierz się na północ i dołącz do Nocnej Straży w najnowszym rozszerzeniu do Gry o Tron: Gry karcianej. Strażnicy na Murze wspierają obecnie strategie, jak również wprowadzają nowe sposoby na obronę Muru. Szczególną uwagę zwracają zaś karty, które odwołują się do trzech podstawowych słów kluczowych dla Nocnej Straży: Budowniczych, Zarządców i Zwiadowców. Dodatkowo wśród nowych kart pojawią się także inne wersje znanych postaci, takich jak Jon Snow, Stary Niedźwiedź Mormont czy Samwell Tarly.

Podobnie jak poprzednie rozszerzenia skupiające się na jednej frakcji, Strażnicy na Murze wprowadzają także po dwie nowe, nielojalne karty dla każdej innej frakcji, zwiększającym tym samym możliwości zawierania sojuszy. Wśród kart neutralnych znajdą się dzicy – najpowszechniejsze zagrożenie, z którym Nocna Straż musi sobie radzić każdego dnia. W rozszerzeniu znajdziesz także sześć nowych kart fabuły (w tym jedną lojalną Nocnej Straży), zapewniające nowe ścieżki do zwycięstwa.
Strażnicy krainy

Członkowie Nocnej Straży są zaprzysiężeni by bronić Muru nawet za cenę swojego życia. Stąd pochodzi większość siły tej frakcji. Jednak obrona Muru nie jest łatwym zadaniem. Kiedy Wielkie Rody próbują wciągnąć członków Nocnej Straży w swoje intrygi, jej członkowie muszą bardzo uważać, bo każde wyzwanie, na które się nie przygotują odpowiednio może kosztować ich bardzo wiele. Na szczęście wraz ze Strażnikami na Murze do gry wchodzą nowe możliwości obrony, w tym nowa wersja Jona Snowa.

Wprzeciwieństwie do jego pierwszej wersji, która była bardzo ofensywna, ten Jon Snow równie dobrze sprawdza się w ataku, jak i w obronie. Za 7 złota otrzymujemy postać z symbolami militarnym i intrygi i 6 punktami siły, co czyni go godnym przeciwnikiem nawet dla takich postaci jak Balon Greyjoy. Najważniejsza jest jednak jego zdolność, której tekst brzmi: „Reakcja: Po tym, jak wygrasz wyzwanie, w którym uczestniczy Jon Snow, wybierz jedno: wstań każdą atakującą postacią z cechą Dziki lub wstań każdą broniącą postacią Nocnej Straży. (Limit raz na fazę).”.

Wśród nowych kart wspomagających defensywne wysiłki Nocnej Straży znalazła się także nowa karta fabuły. Dzięki Ogniowi, który płonie gracz otrzymuje bardzo wysoką wartość inicjatywy i rezerw, jednak to tekst karty oferuje olbrzymią przewagę. Podczas tej jednej tury, w której Ogień, który płonie jest kartą fabuły, każda postać Nocnej Straży nie klęka podczas obrony. Z drugiej strony wartość roszczeń na karcie wynosi 0, co sprawia, że wyzwania inicjowane przez Twoje postaci w tej turze będą raczej nieefektywne. Jednak może czasem warto się poświęcić, aby obronić Westeros przed złem zza Muru?

Jeśli chodzi o szukanie nowych rekrutów, których można wcielić w szeregi Nocnej Straży nie ma lepszej osoby niż Stary Niedźwiedź Mormont. Wystarczy, że wygrasz wyzwanie z jego udziałem i możesz wstawić do gry pod swoją kontrolą dowolną nieunikatową postać ze stosu kart odrzuconych przeciwnika. Ograniczenie do nieunikatowych postaci oznacza, że nie możesz zdobyć Lordów przeciwnika, ale wciąż wiele potężnych kart, takich jak Straż miejska lub Kawaleria ze Starfall, jest podatnych na tę zdolność.

Takiego ograniczenia nie ma jednak Zaczyna się moja warta. To wydarzenie można zagrać, kiedy postać przeciwnika kosztująca 5 lub mniej trafia na stos kart odrzuconych. Zamiast pozwolić jej spokojnie odejść na stos kart odrzuconych, przywracasz ją do gry pod swoją kontrolą. Łatwo wyobrazić sobie, jaki pożytek mógłby być z Tyriona Lannistera w szeregach Nocnej Straży.

Nieposkromiona dzikość- Strażnicy na Murze skupiają się przede wszystkim na rozbudowaniu strategii Nocnej Straży, jednak poza tym i kartami dla innych frakcji znajdziesz tu także zastęp neutralnych kart zażartych przeciwników Nocnej Straży – Dzikich.

Pozwól poprowadzić swój atak na Mur Grzechoczącej Koszuli. Nikt nie przywykł bardziej do walki z Nocną Strażą niż on. Wykorzystaj jego zdolność, żeby przekuć siłę Nocnej Straży w olbrzymią ułomność. Wiele postaci Nocnej Straży posiada cechę „Bez dodatków” lub „Bez dodatków poza Bronią”, co zazwyczaj chroni ich przed zakusami wrogów. Jednak Grzechocząca koszula wykorzystuje tę sytuację na swoją korzyść – za każdym razem, kiedy atakuje samotnie, postaci bez dodatków nie mogą być deklarowane na obrońców. Jeśli dodasz do tego Łupieżców Grzechoczącej Koszuli, możesz narzucić Nocnej Straży tempo, którego nie będzie w stanie utrzymać.

Słowa przysięgi-Członkowie Nocnej Straży nie mają żon, ziemi, ojców ani potomków. Nie noszą koron, nie obnoszą się z bogactwem. Żyją i umierają pełniąc wartę. Ale ta warta to wszystko, co dzieli Westeros od największego zagrożenia, jakie jest znane ludziom.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj