Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Mądra Głowa 6-8 lat Sprytny uczeń (nowa edycja)
Do schowka

Mądra Głowa 6-8 lat Sprytny uczeń (nowa edycja)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606
Produkt w promocjiProdukt to bestseller

29,90 zł

27,90 zł

Najniższa cena z 30 dni: 27,90 zł
↓ Termin wysyłki: kup do 17:00 dostawa jutro
↓ Koszt dostawy od: 10,90 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
typ licencji
komercyjna
liczba użytkowników
1
wersja produktu
pudełkowa
platforma
PC
nośnik
CD
wymagania sprzętowe
Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10
wersja językowa
polska
dodatkowe informacje
dla dzieci 6-8 lat

Opis produktu

Mądra Głowa 6-8 lat Sprytny uczeń


Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy do zadań specjalnych: wóz strażacki, walec drogowy, barka, batyskaf, metro, betoniarka, koparka i ambulans. Zagrasz z nami? Na stacji metra poznasz muzyczne instrumenty, z barką zagrasz w grę z różnymi figurami geometrycznymi i sprawdzisz swoją spostrzegawczość, a śmigłowiec nauczy cię określać czas. Dzięki wozowi strażackiemu dowiesz się, jak można mieszać ze sobą różne kolory, a batyskaf zabierze cię na dno morza i pokaże tamtejszych mieszkańców. Na pewno będziesz się dobrze bawił!


W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier. Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.


Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci. 


15 SUPER GIER I ŁAMIGŁÓWEK
ROZWÓJ ZDOLNOŚCI SZKOLNYCH
SPRAWNOŚĆ I BYSTROŚĆ UMYSŁU


Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:     


Wesoła zabawa: przyjrzyj się kolejności, w jakiej stoją betoniarki na parkingu. Jak myślisz, który samochód powinien stać w miejscu znaku zapytania? Znajdź go wśród innych pojazdów. Gra uczy spostrzegawczości i logicznego myślenia.

Most: pomóż ciężarówkom przewieźć ładunek przez rzekę. Drewniany most może wytrzymać ciężar podany na znaku lub mniejszy. Jeżeli jednak waga ładunku będzie większa, ciężarówki powinny jechać przez tunel. Określ wagę ładunku każdej ciężarówki i skieruj je na właściwą trasę. Gra uczy liczyć, myśleć i podejmować szybkie decyzje.

Sklep meblowy: Mieszkańcy nowego domu kupili nowe umeblowanie, ale nie wiedzą, jak je zabrać. Pomóż im tak zapakować meble do ciężarówki, żeby wszystko się w niej zmieściło. Gra kształtuje wyobraźnię i umiejętność szacowania i przewidywania.

Ogień: pomóż dzielnym strażakom w walce z ogniem, aby mogli ocalić miasto. Żeby to zrobić, należy okrążyć ogień i sprawić, by cofnął się w kierunku brzegu rzeki. Możesz przemieszczać samochody tylko po pustych kwadratach. Gra kształtuje szybkie, logiczne myślenie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji.

Straż pożarna: w tej grze weźmiesz udział w treningu strażaków. Otwieraj ostrożnie okna, przyjrzyj się z rozwagą ogniowi i znajdź identycznie wyglądające płomienie. Gra się kończy, gdy okna będą otwarte. Gra ćwiczy pamięć, umiejętność rozróżniania i kojarzenia.

Paleta: wóz strażacki prawie skończył malować ścianę, ale zabrakło farby. Została tylko czerwona, niebieska i żółta. Pomóż, proszę, stworzyć potrzebny kolor, mieszając te farby, które są dostępne. Gra ćwiczy wyobraźnię, pamięć oraz umiejętność rozróżniania i tworzenia kolorów.

Mozaika dróg: walec musi naprawić drogę. Czy możesz mu pomóc? Załataj dziurę kawałkami asfaltu, żeby walec mógł wyrównać nawierzchnię. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie kształtów oraz wyobraźnię.

Rysowanie na ulicy: dzisiaj walec bierze udział w konkursie rysowania na drogach i zaprasza do tego konkursu również ciebie. Najpierw powinieneś wybrać kolor i wysłuchać, jak się on nazywa. Następnie kliknij na walcu i znajdź wszystkie rysunki wykonane w tym kolorze. Gra ćwiczy spostrzegawczość, rozróżnianie i dopasowywanie kolorów oraz odcieni.

Park: konieczne jest wylanie nowej asfaltowej alei łączącej części drogi. Walec nie poradzi sobie z tym zadaniem bez ciebie! Zaznacz przebieg trasy na planie tak, żeby ominąć drzewa, krzewy, kamienie i wzgórza. Gra kształtuje wyobraźnię, umiejętność planowania i logicznego postępowania.

Koncert: dziś na stacji metra odbywa się niezwykły koncert. Czy chcesz wziąć w nim udział? Zasady są następujące: należy wysłuchać muzyki nadawanej przez radio i wybrać instrumenty, które grały poszczególne jej fragmenty. Gra uczy zapamiętywać i rozróżniać dźwięki.

Zegar: wielki miejski zegar zatrzymał się i pokazuje niewłaściwą godzinę, ale elektroniczny zegar w metrze wskazuje właściwy czas. Przesuń wskazówki wielkiego zegara miejskiego i ustaw je tak, żeby pokazywały dokładny czas. Gra uczy odczytywania i porównywania czasu na różnych rodzajach zegarów.

Nowa stacja: jesteś na stacji Ołówkowa. Oczekiwanie na przyjazd metra możesz skrócić, oglądając rysunki i obrazy na ścianach. Możesz narysować swój obrazek lub wybrać wzór na wiszącym ekranie. Gra uczy wyobraźni plastycznej, ćwiczy spostrzegawczość i pamięć.

Chmury: pogoda nie zachęca do lotów, niebo pokryły ciemne chmury. Przyjrzyj się chmurom burzowym dokładnie i znajdź brakujący element. Pomóż  śmigłowcowi w rozpędzaniu chmur. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie skomplikowanych kształtów.

Helikopter: nad miastem zawisły ciemne chmury. Śmigłowiec się zgubił i nie wie, dokąd ma lecieć. Pomóż mu! Porozsuwaj ciemne chmury, oczyść trasę lotu, a następnie kliknij na śmigłowcu, żeby mógł przelecieć przez chmury. Gra ćwiczy orientację przestrzenną.

Zegar w wieży: posłuchaj, jaką godzinę podano w radiu. Zapamiętaj ją i znajdź zegar, który ją pokazuje. Gra ćwiczy rozumienie słyszanego tekstu i rozpoznawanie godzin na różnego rodzaju zegarach.

Łamigłówki pochodzą z programów Mała Akademia Zerówka i Klasa I i Mądra Głowa Uczeń.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Progres - Pamięć i koncentracja
24,99 zł

DO KOSZYKA

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj