Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Sid Meier's Civilization VI - Australia Civilization & Scenario Pack (PC) PL DIGITAL (klucz STEAM)
Do schowka

Sid Meier's Civilization VI - Australia Civilization & Scenario Pack (PC) PL DIGITAL (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
data premiery
2017-02-23
czy to jest dlc?
tak
wersja językowa
język polski (interfejs, napisy, audio), język angielski (interfejs, napisy, audio)

Opis produktu

Wymaga podstawowej wersji gry Sid Meier's Civilization VI na platformę Steam do działania.
 
W Civilization VI na czele cywilizacji australijskiej stanął John Curtin! Australia prosperuje tam, gdzie inne cywilizacje miałyby trudności z rozwojem. Zawdzięcza to premii do obszarów mieszkalnych za budowę miast na wybrzeżach. Przychody z jej dzielnic rosną, gdy zostaną zbudowane na atrakcyjnych polach. John Curtin zapewnia premię do produkcji, gdy inna cywilizacja wypowie Australii wojnę lub gdy Australia wyzwoli miasto. W skład pakietu wchodzi również nowy scenariusz „Potentat australijskiego pustkowia” – czy zdołasz zbić fortunę, szukając złota, tworząc ogromne stada bydła lub zachowując dla przyszłych pokoleń naturalne piękno Australii?
 
Pakiet zawiera cywilizację Australii z Johnem Curtinem, unikalną jednostkę diggerów, unikalne ulepszenie pola: stację hodowlaną oraz nowy cud natury:

Unikalna umiejętność cywilizacji: Australijskie miasta leżące na wybrzeżu otrzymują dodatkowe obszary mieszkalne. Budowa pastwiska uruchamia bombę kulturową, co umożliwia odbieranie pól innym cywilizacjom i miastom-państwom. Dodatkowo kampusy oraz dzielnice biznesowe, świątynne i kulturalne znajdujące się na atrakcyjnych polach zyskują premię do przychodów.
Unikalna umiejętność przywódcy: Unikalna umiejętność Johna Curtina to „Cytadela cywilizacji”. Australia zyskuje premię do produkcji na początku wojny obronnej oraz po wyzwoleniu miasta. 
Unikalna jednostka: Unikalna jednostka Australii to digger, który zyskuje dodatkową siłę bojową na lądowych polach, które sąsiadują z wodą, oraz podczas walki poza swoim terytorium.
Unikalna infrastruktura: Gospodarstwo hodowlane to ulepszenie pola odblokowywane dzięki idei gildii, które można ulepszyć dzięki silnikowi parowemu oraz błyskawicznej relokacji. Dostarcza żywności i produkcji. Do żywności zyskuje premię dzięki sąsiadującym pastwiskom.

 
Nowy scenariusz „Potentat australijskiego pustkowia”:

Ten wyjątkowy, ekonomiczny scenariusz pozwala przejąć kontrolę nad jedną z czterech kolonii i stawić czoła konkurentom dzięki eksploracji i wykorzystaniu naturalnego piękna i zasobów Australii. 
Wprowadza unikalne jednostki i elementy rozgrywki oraz uniemożliwia walkę między graczami.
Czas trwania ograniczony do 60 tur.

 
Nowy cud natury – Uluru:

Ten cud pustyni zapewnia sąsiadującym polom premię do wiary i kultury.

 
 
 
 
Użytkowanie niniejszego produktu wymaga zaakceptowania warunków umowy licencyjnej użytkownika końcowego, dostarczonej przez podmiot zewnętrzny: http://www.take2games.com/eula
©2016 Take-Two Interactive Software i jego oddziały. Sid Meier’s Civilization, Civilization, Civ, 2K, Firaxis Games, Take-Two Interactive Software i ich logotypy są znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Pozostałe znaki i znaki handlowe należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj