3KROPKI.PL Informacje o ograniczeniach dotyczących dostarczania oraz akceptowanych sposobach płatności

Informacje o ograniczeniach dotyczących dostarczania oraz akceptowanych sposobach płatności

  1. Sklep internetowy 3kropki.pl, działający pod adresem http://www.3kropki.pl/, prowadzony jest przez spółkę pod firmą: 3kropki.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Bielsku – Białej, ul. Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko – Biała, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000357956, nr NIP: 937-241-70-37, nr REGON: 072899421 (dalej zwaną: „Sklepem 3kropki.pl”).
  2. Sklep 3kropki.pl dostarcza produkty w czasie wskazanym w pozycji „Termin spełnienia świadczenia” w dziale „Zamówienie”, który zależy od wybranego sposobu wysyłki. Termin ten uzależniony jest od potwierdzenia przez Państwa zamówienia poprzez kliknięcie w link zawarty w zwrotnym mailu pt. „Prośba o potwierdzenie zamówienia”. Sam e-mail zwrotny generowany jest automatycznie po złożeniu zamówienia i dostarczany do Państwa natychmiast (nie dłużej niż 30 minut).
  3. Produkty dostarczane są na terenie Polski oraz za granicą w następujących krajach:
  4. Dostawy realizowane są poprzez Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie (KRS: 0000334972), UPS Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (KRS: 0000036680) oraz General Logistics Systems Poland sp. z o.o. z siedzibą w Głuchowie (KRS: 0000005009).
  5. Mają Państwo do wyboru opisane poniżej sposoby płatności:
    za pobraniem – w przypadku, gdy towar jest wysyłany przez kuriera lub pocztą za towar płacą Państwo w chwili odbioru przesyłki;
    przelew bankowy – płacą Państwo po złożeniu zamówienia;
    płatność kartą płatniczą/kartą kredytową/PayPal – płacą Państwo po złożeniu zamówienia;
    płatność na raty – Santander – bank Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (KRS: 0000040562) płaci za Państwa po złożeniu zamówienia na zasadach szczegółowo opisanych przy wyborze tej formy płatności.
  6. Sposób płatności za pobraniem nie jest dostępny dla przesyłek zagranicznych. Zamówienia z dostawą zagraniczną można opłacić z góry za pośrednictwem karty kredytowej, PayPal lub przelewem na konto sklepu. Wymagane informacje konta bankowego sklepu podane są poniżej:
    Bank name: Alior Bank
    Bank address: Al. Jerozolimskie 94
    Bank City/Town: Warszawa
    Bank Postal Code: 00-807
    IBAN: PL 84 2490 0005 0000 4530 8386 2733
    SWIFT: ALBPPLPW
  7. Płatność kartą kredytową/PayPal/przelewy bankowe są obsługiwane przez system Przelewy24.pl lub PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. Po naciśnięciu przycisku "kliknij aby zapłacić" zostaną Państwo przekierowani w bezpiecznym połączeniu na strony Przelewy24.pl gdzie należy wybrać rodzaj płatności i postępować zgodnie z instrukcjami na stronie - numery kart oraz numery kont nigdy nie są przekazywane ani przechowywane przez serwer obsługujący sklep 3kropki.pl. Za płatność tego typu naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 2 % wartości zamówienia i kosztów wysyłki.
  8. Honorujemy karty kredytowe: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard, które obsługują karty wystawione zarówno przez polskie, jak i zagraniczne banki.
  9. Honorujemy banki (w zakresie płatności kartą lub przez system Przelewy24.pl): Inteligo, mBank(mtransfer), WBK, BPH, ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Pekao S.A., BGŻ, Millenium, PKO BP, MultiBank, Bank Ochrony Środowiska, Citi Handlowy, Nordea, Deutsche Bank, Fortis Bank, Bank SGB, Euro Bank, Raiffeisen, Bank Pocztowy, GetIn Bank, Alior Bank, Volkwagen Bank, Polbank.
  10. Zwykłych przelewów można dokonywać z każdego banku na rachunek bankowy prowadzony przez Alior Bank o numerze: 84 2490 0005 0000 4530 8386 2733, dla: 3kropki.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Bielsku – Białej, ul. Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko – Biała.
  11. Sklep 3kropki.pl umożliwia dokonanie zakupów na raty w systemie Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, zgodnie z następującą procedurą:

    Wybierz towar i złóż wniosek. Jeśli chcą Państwo dokonać zakupu na raty w systemie Santander Consumer Bank po umieszczeniu wszystkich interesujących Państwa produktów do koszyka należy przejść do zamówieni i w nim zaznaczyć "Płatność na raty – Santander" w miejscu wyboru formy płatności. Składając następnie zamówienie i klikając "Złóż wniosek" zostanie uruchomiony symulator rat, który w szybki i prosty sposób pozwoli obliczyć wysokość miesięcznej raty kredytu i złożyć on-line wniosek o kredyt.

    Oblicz wysokość raty. Po uruchomieniu symulatora rat wpisz najkorzystniejszy dla Ciebie okres kredytowania i ewentualną wpłatę własną.

    Czekaj na kontakt konsultanta. Potwierdzenie przez sklep przyjęcia do realizacji Twojego zamówienia nastąpi drogą mailową. Od tej chwili oczekuj na kontakt z konsultantem Santander. Konsultant Santander po otrzymaniu ze sklepu potwierdzenia rezerwacji towaru zadzwoni do Ciebie i poprosi Cię o podanie dodatkowych danych - przygotuj dowód osobisty oraz drugi dokument tożsamości. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant Santander przekaże Ci decyzję kredytową oraz informację o dokumentach niezbędnych do otrzymania kredytu. Kredyt Ratalny Santander dostępny jest bez dodatkowych zabezpieczeń (poręczycieli weksli).

    Podpisz umowę kredytu
    Dalsze postępowanie w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej zależy od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy:
    A. Umowa online
    Santander Consumer Bank S.A. udostępni Ci do pobrania dokumentację kredytową w formie elektronicznej ( pliku PDF ). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia Twojego oświadczenia woli o zawarciu umowy, należy zrealizować przelew o wartości 1 zł na rachunek Banku.
    B. Umowa dostarczona kurierem
    Santander Consumer Bank S.A. wyśle kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym ( w ciągu 24 h lub następnego dnia roboczego ). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi Cię o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu ze zdjęciem. Z otrzymaną dokumentacją postępuj zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście - podpisz umowę, dołącz wymagane dokumenty, włóż do koperty, zaklej ją i przekaż kurierowi.
    Wpłata własna. Wpłatę własną dokonujemy na rachunek bankowy prowadzony przez Alior Bank o numerze: 84 2490 0005 0000 4530 8386 2733, dla: 3kropki.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Bielsku – Białej, ul. Komorowicka 39-41, 43-300 Bielsko – Biała z tytułem płatności w postaci numeru zamówienia z dopiskiem „wpłata własna”. Dostawa towaru. Po otrzymaniu przez Santander podpisanej umowy kredytu i dokumentów potwierdzających dochody następuje weryfikacja zgodności dokumentów. W ciągu 24 godzin od otrzymania podpisanej umowy kredytu Santander powiadomi sklep o możliwości realizacji zamówienia towaru. Sklep rozpocznie realizację zamówienia i będzie informował Ciebie o wysyłce zamówionego towaru.
  12. Po prawidłowym opłaceniu zamówienia status zamówienia on-line automatycznie zostaje zmieniony na „opłacone”, a Państwo otrzymują odrębną wiadomość e-mail potwierdzającą zapłatę.
  13. Więcej informacji na temat zasad funkcjonowania sklepu i sprzedaży, obsługi klientów oraz kwestii związanych z zamówieniami znajdą Państwo w dziale strony internetowej pod nazwą „Regulamin sklepu internetowego 3kropki.pl” oraz „Pomoc”.

NEWSLETTER

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz subskrybować newsletter na temat nowości i promocji w sklepie internetowym 3kropki.pl

Strona korzysta z mechanizmu plików cookies, tak jak to opisano na stronie dotyczącej cookies. Możesz zarządzać plikami cookies w swojej przeglądarce. ×