3KROPKI.PL GRY BEZ PRĄDU GRY PLANSZOWE familijne Winning Moves Cluedo Harry Potter
Winning Moves Cluedo Harry Potter

Średnia ocena: brak

Zaloguj się aby ocenić.
Dodaj do koszyka
Produkt jest nowością

Winning Moves Cluedo Harry Potter

Cena: 103,98 zł
Termin wysyłki: 24 godziny
Koszt dostawy od: 5,99 zł

Możesz zamówić telefonicznie: 533 306 317


Dodaj do przechowalni
ProducentHasbro
liczba graczy3-5
czas gry60 min
wydaniepolskie
instrukcjapolska
kategoria wiekowa9+
zawartość pudełka- plansza
- 5 kart Tożsamości
- 6 pionków
- 29 kart Pomocy
- 32 karty Mrocznej Talii
- 21 kart Tajemnicy
- 1 notatnik
- 40 żetonów Proszku Fiuu
- 6 żetonów Podejrzanych
- 6 żetonów Przedmiotów
- 1 koperta
- 1 zielona kostka
- 1 czarna kostka
- instrukcja

Winning Moves Cluedo Harry Potter


Jedna z najpopularniejszych gier detektywistycznych wraca w edycji opartej na magicznym świecie Harry’ego Pottera. Pozwoli Ci ona wcielić się w młodego czarodzieja i odkryć tajemnicę zaginięcia jednego z jego przyjaciół. Uważaj na gasnące kominki i Mroczną Talię. Szukaj pomocy wśród sojuszników. Odkryj, kto, gdzie i za pomocą jakiego narzędzia dopuścił się tego niecnego występku! Gdy upewnisz się co do swoich podejrzeń, udaj się do Nory, wypowiedz oskarżenie i wygraj!


Zasady gry


Rozłóżcie planszę i rozdajcie każdemu graczowi kartę Tożsamości, kartkę z notatnika, ołówek oraz żetony Proszku Fiuu. Karty Tajemnicy rozłóżcie na: Przedmioty, Lokalizacje i Podejrzanych, wylosujcie po jednej z każdej z nich i schowajcie do koperty. Resztę tej talii należy rozdać między graczy. Obok planszy ustawcie karty Pomocy, wśród których będziecie mogli znaleźć pomocne zaklęcia bądź sojuszników, oraz Mroczną Talię, gdzie kryją się między innymi Dementorzy.


Każdy gracz rzuca jednocześnie obiema kośćmi – najpierw zwraca się uwagę na tę czarną. Może ona wskazywać jedną z czterech lokalizacji, w których należy poruszyć kołem, zmieniając bieg wydarzeń. Ponadto czarna kość może Was zarówno wpędzić w kłopoty, jak i przynieść Wam pomoc. Druga, zielona kostka wskazuje, o ile pól możecie (ale nie musicie) się poruszyć. Możecie też użyć Sieci Fiuu, aby teleportować się do danej lokalizacji, by tam wypowiadać Sugestie. Gdy dany gracz będzie pewny tego, co znajduje się w kopercie, musi on udać się do Nory, gdzie wypowie ostateczne Oskarżenie.



OPINIE

+ dodaj opinię
Twoja opinia:

Liczba znaków: [] Pozostało znaków: []
Aby mieć możliwość oceny produktu musisz się zalogować.
Autor:
Liczba znaków: [] Pozostało znaków: []
Brak opinii
  • INNI KUPILI TAKŻE:

NEWSLETTER

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz subskrybować newsletter na temat nowości i promocji w sklepie internetowym 3kropki.pl

Strona korzysta z mechanizmu plików cookies, tak jak to opisano na stronie dotyczącej cookies. Możesz zarządzać plikami cookies w swojej przeglądarce. ×