Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
Zawiera Hearts of Iron II oraz dwa rozszerzenia, Doomsday i Armageddon
Kiedy Niemcy zostają pokonane w 1945 roku, alianci i nowy sowiecki sojusz walczą o dominację. Zbliża się III wojna światowa.
Graj jako władca jednego ze 175 krajów podczas II i III wojny światowej. Gdy alianci i Związek Radziecki ścierają się w Europie, los świata wisi na włosku.
Szczegółowe systemy dyplomacji i produkcji z funkcjami pomocy, aby uniknąć mikrozarządzania.
System walki typu „ruch-to-atak” sprawia, że działania wojenne są bardziej realistyczne.
System powietrzny i morski oparty na misjach, dający opcje ataków logistycznych i ukierunkowanych bombardowań.
Nowy system polityczny z możliwością zmiany bazy politycznej twojego kraju podczas wojny.
Piętnaście scenariuszy bitew zoptymalizowanych na wieczór lub dwa do grania. Scenariusze historyczne, takie jak Case White, Operacja Barbarossa i alternatywne scenariusze historyczne, takie jak Operacja Strażnica i Case Green, są zawarte w grze.
Kooperacyjny tryb wieloosobowy, umożliwiający graczom przebywanie w tym samym kraju podczas gry.
*Funkcje rozszerzenia Doomsday*
Scenariusz III wojny światowej z alternatywnym wynikiem historycznym. Graj sojuszem sowieckim, Stanami Zjednoczonymi lub dowolnym wybranym krajem, gdy nowe supermocarstwa dochodzą do władzy na arenie światowej.
Rozszerzone drzewa technologiczne ze znaczną szczegółowością w nowej dekadzie działań wojennych, pozwalające na opracowywanie taktycznych broni nuklearnych i innych rodzajów wojny nuklearnej, a także oddziałów helikopterów, lotniskowców eskortowych i wielu innych.
Ulepszony system dyplomatyczny/wywiadowczy odzwierciedla zwiększone napięcie polityczne lat pięćdziesiątych.
*Funkcje rozszerzenia Armageddon*
Nowe dodatki dla jednostek morskich; czy złomujesz lub ulepszasz te stare statki.
Jednostki lądowe można teraz budować z już dołączonymi brygadami.
System walki Air Naval, który radykalnie zmienia równowagę walki.
Nowe algorytmy obrażeń dla systemu walki powietrznej, czyniące organizację ważniejszą i pozwalającą jednostkom powietrznym walczyć dłużej.