Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Mała Akademia  - Klasy 0 i 1
Do schowka

Mała Akademia - Klasy 0 i 1

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606

38,65 zł

↓ Termin wysyłki: wysyłka w poniedziałek
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
typ licencji
komercyjna
liczba użytkowników
1
wersja produktu
BOX
platforma
PC
wersja językowa
polska
dodatkowe informacje
5-8 lat

Opis produktu

Mała Akademia - Klasy 0 i 1 to multimedialny zestaw programów przeznaczony dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat, a więc uczęszczających do „zerówek” i klas pierwszych szkoły podstawowej. Oprogramowanie korzystnie wpływa na efekty nauki poprzez wspomaganie kształtowania u maluchów cech istotnych z punktu widzenia przyszłej edukacji.

 

Program zawiera aż 27 multimedialnych gier i logicznych łamigłówek odpowiednich dla dzieci z grupy docelowej, a dzięki temu, że zawartość została przygotowana przez fachowców oraz jest zgodna z podstawą programową nauczania w klasach 0 – 1, rodzice mogą mieć pewność, że korzystając z oprogramowania Małą Akademia ich pociechy otrzymają pomoc edukacyjną najwyższej jakości, która uzupełni wiedzę zdobytą w „zerówce” i pierwszej klasie.

 

Ogólna charakterystyka wybranych pozycji, zawartych w zestawie:

 

Most: dzieci pomagają przewieźć przez most ładunki o masie nieprzekraczającej dopuszczalnego obciążenia mostu. Gra uczy liczyć i pomaga kształtować umiejętność logicznego myślenia

 

Ogień: uczestnik zabawy pomaga strażakom w walce z pożarem, do czego niezbędne jest otoczenie ognia i skierowanie źródeł wody we właściwą stronę

 

Straż pożarna: zabawa pozwalająca wziąć czynny udział w treningu strażaków – wymaga refleksu i spostrzegawczości

 

Wesoła zabawa: polega na ustawianiu aut w prawidłowej kolejności i uzupełnianiu pustych miejsc parkingowych, przez co kształtuje spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia

 

Daleka droga: ambulans musi zdążyć na czas do chorego, jednak utrudniają to znaki drogowe ustawione w nieodpowiednich miejscach lub zawierające mylącą treść. Należy tak „naprawić” trasę przejazdu karetki, aby zdążyła ona dotrzeć do celu w wymaganym czasie

 

Małe domy: tym razem to domy wymagają pomocy – zapadły na tajemniczą chorobę, objawiającą się jak przeziębienie lub grypa. Do domostw trzeba szybko dojechać ambulansem, a następnie udzielić im fachowej pomocy

 

Rysowanie na ulicy: zabawa polegająca na rysowaniu na drogach. Ćwiczy pamięć nazw kolorów i wyobraźnię – kolory i ich odcienie należy dopasować do obrazka i umiejętnie wykorzystać

Paleta: podczas malowania ścian zabrakło farb o określonych kolorach – można je stworzyć mieszając farbę czerwoną, niebieską i żółtą, których jest pod dostatkiem. Zabawa kształtuje znajomość barw i pomaga zapamiętywać ich nazwy

 

Park: jak wybudować asfaltową drogę nie niszcząc przy tym elementów parku, przez który ma przebiegać? Dziecko musi poradzić sobie z tym zadaniem, wykazując się spostrzegawczością, umiejętnością logicznego myślenia i wyobraźnią przestrzenną

 

Perły: zabawa polega na otwieraniu skorup i wydobywaniu pereł w ustalonej kolejności – wspomaga naukę liczenia i logiczne myślenie

 

Zegar w wieży: zabawa polegająca na rozpoznawaniu podanych godzin i wskazywaniu zegarów, które je pokazują – uczy posługiwania się zegarkiem i pomaga logicznie myśleć

 

Sklep meblowy: zadanie malucha polegające na dostarczeniu zakupionych przez mieszkańców mebli do ich domostw. Poruszając się po planszy będzie należało przestrzegać określonych reguł, co pomoże kształtować umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię przestrzenną i refleks 

 

Helikopter: zadaniem malucha jest  ukończenie bezpiecznego lotu helikoptera pomimo niesprzyjających warunków atmosferycznych – niebo jest zachmurzone, niewiele widać i pada deszcz. Ze wszystkimi tymi problemami  trzeba będzie sobie poradzić i nie stracić orientacji w przestrzeni

 

Rzeźba: zabawa polegająca na dokładnym odtworzeniu rysunku i przekształcenia go w rzeźbę wykonaną z dostępnych materiałów

 

Taniec: zabawa polegająca na naśladowaniu tańca ryby i zapamiętywaniu jej tanecznych figur – rozwija koordynację ruchową i ćwiczy pamięć

 

Port: ćwiczenie polegające na załadowaniu cumujących w porcie barek w taki sposób, aby zachowały równowagę i każda była obciążona na równi – ładunki mają różną wagę i rozmiary, dlatego zadanie nie będzie proste. Przydadzą się podstawy matematyki i wyobraźnia przestrzenna

 

Dachy: kolejne ćwiczenie z barkami w rolach głównych – dostarczają one dachy do budowy domów w mieście, a zadaniem uczestnika zabawy będzie dopasowanie dachów do domów i zbudowanie przemyślanych konstrukcji

 

Konstelacje: niełatwe zadanie, polegające na doprowadzeniu barek do portu przy pomocy widocznych na niebie gwiazd 

 

Wymagania systemowe 

System operacyjny: Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10

Procesor: taktowany zegarem 1 GHz lub szybszy

 

pj

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Porusz Umysł plus
46,99 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj