Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Mała Akademia- Klasy 2 i 3
Do schowka

Mała Akademia- Klasy 2 i 3

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocjiProdukt to bestseller

49,99 zł

38,65 zł

Najniższa cena z 30 dni: 38,65 zł
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

Producent
typ licencji
komercyjna
liczba użytkowników
1
wersja produktu
BOX
platforma
PC
wymagania sprzętowe
Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10
wersja językowa
polska
dodatkowe informacje
7-10 lat

Opis produktu

Mała Akademia- Klasy 2 i 3 to zestaw 27 multimedialnych gier i łamigłówek, przygotowanych specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym, uczęszczających do klas 2 i 3. Zestaw został opracowany przez profesjonalistów – pedagogów, a jego zawartość merytoryczną zweryfikowano pod kątem zgodności z podstawą programową przewidzianą dla klas 2 i 3. 

Dzięki bezstresowej nauce przez zabawę, w tempie odpowiadającym dziecku, osiąga ono optymalne wyniki w nauce, a te z kolei procentują w dalszych etapach edukacji. 

W 27 multimedialnych grach i łamigłówkach ich autorzy poruszyli zróżnicowane zagadnienia, co umożliwia dzieciom wspomaganie ich harmonijnego, zrównoważonego rozwoju.

 

Oto zawartość niektórych pozycji wchodzących w skład zestawu:

 

Rajd: uczestnicy rajdu zmagają się z nieprzewidzianymi wypadkami, które utrudniają im dotarcie do mety – kto będzie pierwszy?

 

Parking: gra polegająca na liczeniu aut na parkingu i szybkim dopasowywaniu ich do miejsc parkingowych według kolorów

 

Zbiory: zadanie uczestnika zabawy polega na zebraniu z pola snopków zboża – aby zebrać jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, należy precyzyjnie zaplanować każdy ruch

 

Dożynki: kombajn nie radzi sobie z nadmiarem pracy na polach – zadanie gracza polega na optymalnym wykorzystaniu maszyny, co trzeba uprzednio drobiazgowo zaplanować

 

Lotnisko: uczestnik zabawy ma za zadanie pokierować drużyną pilotów wykonujących podniebne akrobacje – aby działania były skuteczne, należy zapoznać się z planem lotniska i optymalnie wykorzystać oferowane przez nie możliwości

 

Szkoła latania: niepowtarzalna okazja przećwiczenia umiejętności pilota w symulatorze lotów – uczestnik zabawy ma do dyspozycji podstawowe przyrządy nawigacyjne, dzięki którym może sprawdzić, czy poradzi sobie lecąc samolotem, balonem lub innym statkiem powietrznym, podczas gdy jednocześnie trzeba będzie unikać niekorzystnych warunków atmosferycznych: chmur burzowych, silnych wiatrów itp. Szkoła latania pomaga ćwiczyć umiejętność perspektywicznego myślenia, uprzedzania niekorzystnych wydarzeń oraz uczy obsługi podstawowych przyrządów nawigacyjnych

 

Nocny lot: podczas tego zadania należy odnaleźć grzybiarzy, którzy zgubili się w lesie – czy dasz radę odnaleźć ich nocą?

 

Wyścig łodzi: dwaj gracze rywalizują ścigając się na rzece kolorowymi łodziami – zabawa ćwiczy sprawność manualną i refleks

 

Przeprawa: zadaniem uczestnika zabawy jest przetransportowanie przez rzekę niedźwiadka, miodu i ula – jak to zrobić, skoro miś kocha miód i ma na niego wielki apetyt?

 

Parada na rzece: przystrojone kolorowymi chorągwiami łodzie przemierzają rzekę – niestety wiatr zrywa część oznaczeń. Należy je odnaleźć i ponownie dopasować do łódek. Dzięki tej grze dziecko rozwinie umiejętność logicznego myślenia, planowania oraz przewidywania kolejnych kroków

 

Motyle: traktor koszący trawę na łące napotyka utrudnienie w postaci wszechobecnych, pięknych motyli – aby je uchronić, należy połączyć w pary. Dzięki temu odlecą w bezpieczne miejsce, a traktorzysta będzie mógł dokończyć pracę

 

Ogród warzywny: pomóż zmęczonemu traktorowi zebrać warzywa znajdujące się na działce – zabawa ćwiczy spostrzegawczość, koordynację ruchową i zaznajamia dzieci z warzywami spotykanymi na rodzimych polach i w ogródkach

 

Na wsi: kolejna zabawa, podczas której jej uczestnik będzie miał za zadanie pomóc traktorowi, rozładowując i załadowując przyczepy podobnymi ładunkami

 

Kolorowa mozaika: zabawa pozwala upiększyć ścianę domu kolorową mozaiką. Gra ćwiczy koordynację ruchową, kreatywność, wyobraźnię i umiejętność planowania kilku posunięć naprzód

 

Listonosz: zadanie uczestnika zabawy polega na dostarczeniu korespondencji do adresatów – dzięki temu ćwiczy on umiejętność planowania kolejnych posunięć i orientację przestrzenną

 

Załadunek: zabawa polegająca na organizacji targów w mieście – wszystkie towary należy dostarczyć we właściwe im miejsce, w określonym czasie, co wymaga umiejętności planowania i pełnego skupienia

 

Witraże: zabawa polegająca na ukończeniu witraży zdobiących główną wieżę  w mieście. Dzięki temu rozwija zdolności plastyczne, wyobraźnię przestrzenną oraz umiejętność planowania kilku ruchów naprzód

 

Wieże Hanoi: humorystycznie zatytułowana gra polegająca na przenoszeniu w odpowiednie miejsca nadmiaru kół zalegających w warsztacie samochodowym – należy pamiętać, by grupować je według podobieństwa, na górze sterty kłaść te o mniejszej średnicy, a na samym dole – te o największej. W innym wypadku wieże rozsypią się, a warsztacie zapanuje bałagan, jaki miał miejsce prze rozpoczęciem sprzątania

 

Nieoczekiwane znalezisko: buldożer wykopuje zamknięty na zamek kufer, przyozdobiony tajemniczymi, kwiecistymi wzorami. Niedaleko archeolodzy odnajdują zapis wskazówek, które prawdopodobnie umożliwią otwarcie kufra – czy uda się to zrobić?

 

Lot motyla: plenerowa lekcja matematyki, polegająca na liczeniu pięknych, wielobarwnych motyli i kwiatów posiadających tyle płatków, ile motyli udało się zliczyć. Gra ćwiczy umiejętność liczenia i zdolności porównawcze.

 

Wymagania systemowe 

System operacyjny: Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10

Procesor: taktowany zegarem 1 GHz lub szybszy

 

pj

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Mała Akademia  - Klasy 0 i 1
38,65 zł

DO KOSZYKA

Ilustracja produktu Progres - Pamięć i koncentracja
24,99 zł

DO KOSZYKA

Ilustracja produktu Porusz Umysł plus
46,99 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj