44,95 zł
34,99 zł
Główkuj, analizuj i zabezpiecz cenne przedmioty!
Niedługo otwarcie nowego muzeum pełnego wspaniałych i drogocennych eksponatów. Twoim zadaniem jest zaprojektowanie systemu alarmowego tak, aby zabezpieczyć laserami wszystkie cenne obiekty, zostawiając miejsce na patrole strażników. Każdą kolejną salę trudniej zabezpieczyć - czy podołasz zadaniu?
Alarm w muzeum to łamigłówka logiczna wykorzystująca przezroczyste karty, które będziemy na siebie nakładać, tworząc wzory zabezpieczeń. W pudełku znajdziesz 64 zadania o rosnącym poziomie trudności, które będą nie lada wyzwaniem dla małych i dużych umysłów.
DO KOSZYKA
Palce w pralce to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej...DO KOSZYKA
Astronauci poszukiwani! Naukowcy twierdzą, że na skraju Układu Słonecznego istnieje tajemnicza dziewiąta planeta. Jednak mimo usilnych prób, jak na razie nie udało się znaleźć ...DO KOSZYKA
Pora skoczyć na głęboką wodę! Zostaliście zaproszeni do udziału w niesamowitej ekspedycji w morskie odmęty. Głęboko pod powierzchnią natrafiono na pradawne artefakty i to wy...DO KOSZYKA
Zupełnie nowe warianty zabawy Dla niektórych z nas wieś stała się zbyt niebezpiecznym miejscem, więc znaleźliśmy schronienie w bardziej przytulnej okolicy, gdzie nadaliśmy..DO KOSZYKA
Połącz je wszystkie! Gra w zielone! to kooperacyjna, skojarzeniowa zabawa, w której uczestnicy wspólnie starają się odgadnąć jak najwięcej haseł i w ten sposób zdobyć...DO KOSZYKA
Kooperacyjna gra dla grupy detektywów! Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził...DO KOSZYKA
W toku śledztwa w Innsmouth przemierzyliście nawiedzane przez fale i ociekające wilgocią jaskinie, lecz był to jedynie przedsionek królestwa Istot z Głębin. Głęboko pod ...DO KOSZYKA
„Nigdy nie zapomnę, że jestem wyrzutkiem – jestem obcy w mym stuleciu, obcy śród tych, co pozostali ludźmi”. ― H.P. Lovecraft, „Wyrzutek” Mam odpowiedzi. Pokój 225. Dzisiaj...DO KOSZYKA
Coś jest nie tak. Laureaci Nagrody Nobla całkowicie zniknęli wraz z ich rewolucyjnym odkryciem. To rozdarcie w rzeczywistości jest ogromną stratą dla ludzkości, dlatego trzeba..DO KOSZYKA
Zagubieni w czasie i przestrzeni zawiera VII scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia...DO KOSZYKA
„Nawet ci, którzy znają fakty związane z koszmarem, jaki się tutaj wydarzył, nie potrafią powiedzieć, co się działo w Dunwich…” – H. P. Lovecraft, Koszmar w Dunwich..DO KOSZYKA
W dalekich, niezbadanych obszarach Antarktydy, niewypowiedziana groza ukrywa się w mroku. A wraz z nią czają się, obserwują i wyczekują tajemnice tak starożytne że razem grożą...