Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
OS: Windows 7 or MacOS 10.7.5 (Lion)
Processor: Pentium IV 1.8 Ghz or equivalent speed AMD processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 256 MB VRAM or better and must support 1024x768 or higher resolution in OpenGL ***IMPORTANT*** Not all Intel integrated video cards will play the game.
DirectX: Version 10
Storage: 13 GB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible Sound Card (Windows only)
Additional Notes: The game does not work in a virtualized environment (virtual machine)
rekomendowane wymagania sprzętowe
OS: Windows 10 or MacOS 10.13.x (High Sierra)
Processor: Pentium IV 2.8 GHz or equivalent speed AMD processor or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1 GB VRAM or better and must support 1024x768 or higher resolution in OpenGL
DirectX: Version 12
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DirectX 12 compatible Sound Card (Windows only)
Additional Notes: The game does not work in a virtualized environment (virtual machine)
Combat Mission: Battle for Normandy wiernie odtwarza doświadczenie taktycznej wojny lądowej w zachodniej Francji podczas II wojny światowej. Gra podstawowa obejmuje trzymiesięczny okres po lądowaniu aliantów w D-Day, od operacji Overlord w czerwcu do ucieczki Cobry w sierpniu. Ciężka walka stała się legendą, a wysokie standardy Combat Mission dotyczące dokładności i szczegółowości oznaczają, że doświadczysz walki tak realistycznie, jak to tylko możliwe.
Dowódź całym szeregiem amerykańskich i niemieckich formacji Heer walczących wzdłuż wybrzeża aż do wnętrza Francji. Cztery ambitne kampanie, 21 samodzielnych scenariuszy i mnóstwo map do szybkich bitew wystawią na próbę Twoje zdolności taktyczne. Starannie zbadanym bitwom towarzyszy bardzo szczegółowy sprzęt bojowy, w tym 67 pojazdów i dziesiątki różnego rodzaju broni strzeleckiej i ciężkiej.
Cechy
Wojna taktyczna w batalionie i poniżej skali w prawdziwym środowisku 3D
Dowódź pojedynczymi pojazdami, zespołami i oddziałami
Ekspansywna symulacja „miękkich czynników”, takich jak morale, doświadczenie i przywództwo
Innowacyjne systemy przedstawiające mgłę wojny, wykrywanie, pole widzenia, dowodzenie i kontrolę oraz cele
Niezrównana realistyczna fizyka, balistyka i efekty pola bitwy
Walcz w różnych warunkach pogodowych i oświetleniowych, z których wszystkie realistycznie wpływają na umiejętności bojowe
Unikalny system hybrydowy do gry RealTime i WeGo (turowej).
W pełni funkcjonalny edytor map, scenariuszy i kampanii
System Quick Battle ustawia celowe lub losowe bitwy w oparciu o specyfikacje graczy
Pojedynczy gracz i gra bezpośrednia, w tym gra przez e-mail (PBEM+++)
Obsługiwane przez długi czas dzięki łatkom, aktualizacjom i rozszerzeniom