Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Gorky 17 (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Gorky 17 (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

23,17 zł

Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
czy to jest dlc?
nie
data premiery
2000-02-01
data premiery cyfrowej
2000-02-01
minimalne wymagania sprzętowe
Graphic: SVGA Graphic Card (DirectXTM compatible) 2MB Other: 3-buttons mouse Other: 4X Other: CD Drive requirement Other: Keyboard requirement OS: Windows 2000 OS: Windows 98 OS: Windows Millenium OS: Windows 95 CPU: Pentium 0.200GHz Memory: 0.032GB Storage: 0.25GB Sound: DirectXTM compatible Sound Card
rekomendowane wymagania sprzętowe
Other: CD Drive requirement Other: Keyboard requirement Other: 8X Other: 3-buttons mouse Graphic: SVGA Graphic Card (DirectXTM compatible) 8MB OS: Windows 2000 OS: Windows Millenium OS: Windows 95 OS: Windows 98 Storage: 0.6GB CPU: Pentium II Prozessor Sound: DirectXTM compatible Sound Card Memory: 0.064GB
wersja językowa menu
British flag French flag German flag
PEGI
16; Bad Language; Violence

Opis produktu

Jest rok 2008. Wywiad NATO donosi, że z nieznanego powodu armia rosyjska zniszczyła jedno z tak zwanych „tajnych miast”, znanych pod kryptonimem „Gorky 17”. Ta dokładna replika amerykańskiego miasta służyła do szkolenia najlepszych rosyjskich szpiegów podczas zimnej wojny. „Od czasu upadku żelaznej kurtyny miasto jest opuszczone” – brzmi uspokajająca odpowiedź z Kremla – „teraz, gdy jesteśmy przyjaciółmi, nie potrzebujemy już takich pomników, aby nie ufać”. Ale dowódcy NATO nie kupują tego ćwiczenia PR – wiedzą, że Gorki 17 miał inny, znacznie ważniejszy cel. To tutaj Związek Radziecki przeprowadzał swoje najtajniejsze eksperymenty wojskowe.

W następnym roku, jako pierwszy krok w stronę integracji Polski z NATO, do zrujnowanego miasta wkracza kontyngent wielonarodowych wojsk. Przeszukując gruzy, niektórzy zwiadowcy odkrywają stary kompleks laboratoryjny. Dalsze dochodzenia niewiele ujawniają, więc żołnierze udają się do centrum miasta, pozornie pustymi ulicami.

Ale... zaczynają się dziać dziwne rzeczy! Nagle zostają otoczeni przez potwornie zdeformowane stworzenia – części ich ciał wyglądają jak ludzkie, a inne przypominają przerażającą mieszaninę zwierząt i owadów. Coś tu poszło strasznie nie tak.

Pomimo najlepszych wysiłków urzędników NATO, wieść o odkryciu rozeszła się po całym świecie, a reporterzy przylatują z całego świata, aby być świadkami tego niezwykłego widowiska. CNN wkrótce ogłosi plany transmisji na żywo za pośrednictwem satelity. NATO grozi całkowita utrata kontroli nad sytuacją. Zniszczenie miasta nie wchodzi w rachubę, dlatego wysłano żołnierzy, aby hermetycznie odgrodzili obszar, który natychmiast zostaje uznany za ściśle tajny i niedostępny dla wszystkich z wyjątkiem kilku wybranych. Zespół trzech wysoko wykwalifikowanych specjalistów, na którego czele stoi Kanadyjczyk Cole Sullivan, zostaje wysłany przez dowódców NATO, aby odkryć fakty stojące za tym zaskakującym obrotem wydarzeń.

Czy odkryją, co wydarzyło się w Gorkim 17? I co ich czeka, jeśli za bardzo zagłębią się w przeszłość? I wreszcie, czy przetrwają misję.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zamknij