Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Horror w Arkham LCG: Blada Maska
Do schowka

Horror w Arkham LCG: Blada Maska

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

51,99 zł

↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Galakta
liczba graczy
1-2 osób
czas gry
ok. 60-120 minut
wydanie
polskie
kategoria wiekowa
14+
dodatkowe informacje
kolejne rozszerzenie cyklu Szlak do Carcosy do gry karcianej Horror w Arkham

Opis produktu

Horror w Arkham LC G: Blada Maska

 

Z ulic Paryża śledztwo prowadzi was w podziemia, do miejskich katakumb. Nie podejrzewaliście, że poszukiwanie prawdy kryjącej się za Królem w żółci zaprowadzi tak daleko od rodzimych dzielnic Arkham. Jednak ulice, język i ponure tunele nie są jedynymi obcymi rzeczami – w paryskich katakumbach czai się coś zdecydowanie nie z tego świata.

 

Brak przejścia

 

Gdy schodzicie pod paryskie ulice, poruszacie się w ciemnościach po nieznanym labiryncie podziemnych grobowców. Rozszerzenie Blada Maska wprowadza nową talię Katakumb, włącznie z tą lokalizacją, którą macie nadzieję ostatecznie odkryć. Karty Katakumb należy potasować i umieścić na spodzie talii katakumb. Następnie umieszcza się lokalizację startową i oznacza ją żetonem surowców, a pozostałe lokalizacje Katakumb tasuje się i umieszcza na wierzchu talii.

Kiedy talia jest już gotowa, rozpoczyna się najbardziej emocjonująca część rozgrywki. Zamiast rozkładania całej sieci lokalizacji na początku gry, gracze rozpoczynają tylko z jedną lokalizacją na stole, przez którą wchodzą do Katakumb. Przez całą grę za każdym razem, kiedy jest odkrywana nowa karta Katakumb, otwiera się nowy pasaż, który prowadzi głębiej w tunele. W zależności od lokalizacji początkowej, kolejne karty Katakumb mogą być umieszczane pod, nad, po lewej lub po prawej stronie, a także tworzyć wokół badaczy rozgałęzienia. Nigdy nie będziecie wiedzieć, czego się spodziewać, dopóki nie wkroczycie na nową lokalizację…

 

Nie ma miejsca dla żółtodziobów

 

Wszystkie fizyczne i nadprzyrodzone zagrożenia w scenariuszu Blada Maska sprawiają, że nie ma tu miejsca dla niedoświadczonych badaczy. Łatwo się zgubić i równie łatwo przepaść bez wieści, wpadłszy w pułapki groteskowych potworów, obłąkańczych wizji i w szpony innych zagrożeń. W takich okolicznościach potrzebny będzie każdy punkt doświadczenia, aby ulepszyć talię i umiejętności przetrwania.
Nowe karty graczy dzielą się na wysokopoziomowe wersje wcześniejszych kart oraz całkiem nowe karty umiejętności. Jeśli kampania do tej pory szła wam dobrze, ulepszenie posiadanych obecnie kart będzie korzystniejsze niż wprowadzenie nowych i zmiana kompozycji talii. Z drugiej strony, jeśli chce się odkrywać nowe ścieżki i lepiej panować nad pozostałą poczytalnością, nowe karty umiejętności mogą okazać się użyteczniejsze, jak np. Inspirująca obecność. Każda z tych zdolności może zaważyć nad życiem i śmiercią podczas prób odnalezienia się w mrocznych, krętych tunelach.

 

Nie zapomnij pochodni

 

W krętych paryskich katakumbach wypełnionych gęstym mrokiem kryją się wskazówki, bez których tajemnica Króla w żółci nie zostanie rozwiązana. Coraz częściej zastanawiacie się, w jaki sposób makabryczna sztuka sprowadza na miasta falę nieszczęść i co kryje się pod Bladą Maską? Ale czy na pewno chcecie to wiedzieć…?

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj