Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Horror w Arkham LCG: Nieopisywalna Przysięga
Do schowka

Horror w Arkham LCG: Nieopisywalna Przysięga

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

51,99 zł

↓ Koszt dostawy od: 10,90 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Galakta
liczba graczy
1-2 osób
czas gry
ok. 60-120 minut
wydanie
polskie
kategoria wiekowa
14+
dodatkowe informacje
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Szlak do Carcosy.

Opis produktu

Horror w Arkham LC G: Nieopisywalna Przysięga

 

 

Śledztwo posuwa się naprzód, ale wciąż przysparza więcej pytań niż odpowiedzi. Od tygodni całym twoim życiem jest tajemnica, która kryje się za sztuką Król w żółci, a towarzyszące jej wydarzenia nadwerężają twoje zdrowie psychiczne do granic.

Od dawna przeczuwałeś, że prędzej czy później trafisz trop szaleństwa. W końcu zmierzasz do przytułku dla obłąkanych…
Tajemnicza sztuka, Król w żółci, nie dawała ci spokoju jeszcze zanim przyjechała do Arkham i rozpoczęło się śledztwo. Dowiedziałeś się wiele na temat szaleństwa i paniki, które towarzyszyły spektaklowi, gdziekolwiek się zjawił. I wciąż szukałeś więcej – poszedłeś na premierę, zmagałeś się z nawiedzającym cię nieustannie niepokojem i przerażeniem, a w końcu, ledwo żywy po wcześniejszych przygodach, odwiedziłeś Stowarzyszenie Historyczne, w którym znalazłeś jeszcze więcej informacji.

Teraz, po zmaganiach ze wszystkimi wyzwaniami Szlaku do Carcosy, jesteś wyniszczony Wątpliwościami i otoczony Obłąkanymi. Jednak wciąż szukasz wskazówek do jeszcze głębszych i ciemniejszych sekretów.
Szaleństwo w samotności?

Nieopisywalna przysięga kontynuuje i rozwija poszukiwania mistycznego świata – Carcosy. Tym razem nie będziesz błądzić po ulicach Arkham ani zalesionych wzgórzach Nowej Anglii. Zamiast tego trafisz do korytarzy niepokojąco cichego przytułku, w którym od czasu do czasu ahc13_art_asylumrozbrzmiewa maniakalny śmiech lub żałosny jęk. Trzeba będzie się też przedrzeć przez parę zamkniętych drzwi.

Zamknięte drzwi są istotne również dlatego, że powodują rozwój przygody w tempie rozgrywki i co więcej, badacze mogą korzystać tylko z informacji i przedmiotów dostępnych w ich lokalizacji. Rozdzielenie się sprawi, że będziecie w stanie zbadać więcej miejsc… albo stać się podatniejsi na ataki.

Kooperacja i pozostanie w dobrym kontakcie z innymi badaczami w tym scenariuszu mogą nieco różnić się od tego, co już znacie. Szlak do Carcosy wprowadza słowo kluczowe Ukryta, które zmusza gracza od trzymania danej karty na ręce, w tajemnicy przed innymi badaczami. Nieopisywalna przysięga wprowadza więcej takich kart, przez co każdy gracz będzie doświadczał rozgrywki inaczej niż współgracze.

Twoje sekrety odizolują cię od grupy. W głębi przytułku zaczniesz się czuć coraz bardziej samotny i nierozumiany…

Nieopisywalna przysięga może być rozgrywana, jako samodzielna kampania, ale jej pełniejszy obraz wyłania się podczas kontynuacji Szlaku do Carcosy. Decyzje podjęte wcześniej mogą zacząć cię prześladować dopiero po jakimś czasie. Podstawą gry są wybory, nie do końca jasne, które nie prowadzą do wygranej lub przegranej, ale determinują postępowanie bohaterów w danej sytuacji.

W Nieopisywalnej przysiędze wcześniejsze decyzje odbijają się echem, które zmienia przygodę. Ludzie, z którymi rozmawiałeś, i sposoby korzystania z potężnych artefaktów będą mieć duży wpływ na strukturę gry oraz zawartość talii spotkań.
Nie całkiem sam

Rozszerzenie Nieopisywalna przysięga oprócz nowego scenariusza wprowadza również 24 nowe karty graczy (po 2 kopie dla każdego z 12 badaczy), które pozwalają „uczyć się” na błędach. Zyskane doświadczenie można wykorzystać, by wzmocnić swoją talię takimi kartami jak Przestroga czy Próba woli.
Można też zawrzeć sojusz z jednym z nowych opiekunów – Panem Charlesem Rossem lub Dariem El-Aminem. Obaj panowie dysponują znajomościami, które mogą w czasie śledztwa okazać się bardzo pomocne.

Pan Charles Ross pomaga uzyskać dostęp do wielu potężnych przedmiotów, obniżając ich koszt. Umożliwia odrzucenie jednego Przedmiotu na rzecz innego lub gdy dana karta staje się niepotrzebna. Wiele użytecznych Przedmiotów jest odrzucanych od razu po użyciu i tu z pomocą również przychodzi Pan Charles Ross – opiekun pozwala ponownie je dobrać i wykorzystać. Ważne jest również to, że Pan Charles Ross wspiera nie tylko twojego badacza, ale każdą postać w twojej lokalizacji. Ta karta pozwoli całej grupie zaoszczędzić nawet kilka zasobów w każdej rundzie.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj