Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Horror w Arkham LCG: Widmo Prawdy
Do schowka

Horror w Arkham LCG: Widmo Prawdy

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

51,99 zł

↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Galakta
liczba graczy
1-2 osób
czas gry
ok. 60-120 minut
wydanie
polskie
kategoria wiekowa
14+
dodatkowe informacje
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.

Opis produktu

Horror w Arkham LC G: Widmo Prawdy

 

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.

 

Po krótkiej wizycie w przytułku dla obłąkanych, jaką badacze odbyli w Nieopisywalnej Przysiędze, przyszedł czas na pierwszą wyprawę, która ma rzucić nieco światła na przydarzające się ostatnio absurdy i plany tajemniczego kultu. Gdzie jednak szukać źródeł tego szaleństwa? Wydaje się, że jest tylko jedna ścieżka.

Paryż.

Widmo Prawdy to jednak nie tylko zamorskie wojaże – to także narastające Wątpliwości i Przeświadczenia, które w końcu będą miały bardzo poważny wpływ na kształtowanie się przygody.


Jeśli już we wcześniejszych scenariuszach wydawało Wam się, że Wasi badacze balansują na granicy obłędu, to Widma Prawdy pokażą Wam, że to był dopiero początek długiej drogi w samo serce szaleństwa.


Nabyte w poprzednich scenariuszach Przeświadczenia i Wątpliwości w końcu dadzą o sobie znać. Myślałeś, że Wątpliwości to oznaka rozważnego i czujnego umysłu? A co, jeśli na podstawie wszystkiego, czego doświadczyłeś zaczynasz mieć Wątpliwości co do samej natury rzeczy? Przekonaj się jak Twoje wybory wpłyną na Twoją przyszłość.


Poza nowym scenariuszem, Widmo Prawdy wprowadza także do gry dwadzieścia dwie karty badaczy, wśród których znajdą się także kolejne poziomy najbardziej cenionych kart z zestawu podstawowego Horroru w Arkham LCG. Mowa tu między innymi o Automatycznej .45 i Kradzieży kieszonkowej. Obie te karty pojawiają się jako wersje na drugim poziomie i na pewno warte są wydania dwóch punktów doświadczenia.


Nowa wersja Automatycznej .45 zapewnia dodatkowy symbol walki, zdolność pozwalającą na ignorowanie słowa kluczowego Mściwy i dodatkowe obrażenie z każdym oddanym strzałem. Zdecydowanie może się przydać, kiedy natkniesz się na skrzydlate stwory z Ogrodów Luksemburskich.
Jeśli zdecydujesz się wydać punkty doświadczenia, aby ulepszyć Kradzież kieszonkową, to od tej pory zapewniać będzie ona nie tylko dodatkowy symbol na karcie, ale także słowo kluczowe Szybka i pozwoli na wybór między dobraniem zasobu a dobraniem karty.

 

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj