Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja G3 Magiczny Labirynt (edycja polska)
Do schowka

G3 Magiczny Labirynt (edycja polska)

ocenaocenaocenaocenaocena 5/5
Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

97,00 zł

↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Drei magier spiele
liczba graczy
2-4 osób
czas gry
ok. 20-30 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
6+
zawartość pudełka
- piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi)
- 24 drewniane ściany
- 24 żetony z magicznymi symbolami
- 1 płócienny woreczek
- 1 kostka do gry
- 4 magicy
- 4 metalowe kulki
- instrukcja

Opis produktu

Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie magii przemierzają magiczny labirynt. Dziś przed nimi ważne zadanie - odnajdywanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste, gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy magii, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.


Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo i może skręcać ilekroć chce. Nie wolno wykonywać ruchów po przekątnej. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Uwaga: można wyprzedzać innych magików, a na każdym polu może znajdować się tylko jeden magik.


Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i wytoczy się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Wskazówka: w celu wyjęcia kulki wystarczy przyłożyć magika do bocznej ścianki i delikatnie poruszyć do góry. Następnie kolejka przechodzi na następnego gracza.


Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go odkrytego obok planszy. Jeden z graczy już znajduje się na tym symbolu? W takim razie otrzymuje wylosowany żeton, a na jego miejsce losowany jest kolejny.

 

Idealna na prezent!

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Dixit gra rodzinna
109,00 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Catan: Junior
109,00 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Aqua (edycja polska)
109,90 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj