menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Gry bez prądu
    4. >
    5. Gry planszowe
    6. >
    7. Familijne
    8. >
    9. G3 Magiczny Labirynt (edycja polska)

Ilustracja G3 Magiczny Labirynt (edycja polska)
Do schowka

G3 Magiczny Labirynt (edycja polska)

ocenaocenaocenaocenaocena 5/5
Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

97,00 zł

↓ Koszt dostawy od: 13,90 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Drei magier spiele
liczba graczy
2-4 osób
czas gry
ok. 20-30 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
6+
zawartość pudełka
- piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi)
- 24 drewniane ściany
- 24 żetony z magicznymi symbolami
- 1 płócienny woreczek
- 1 kostka do gry
- 4 magicy
- 4 metalowe kulki
- instrukcja

Opis produktu

Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie magii przemierzają magiczny labirynt. Dziś przed nimi ważne zadanie - odnajdywanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste, gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy magii, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.


Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo i może skręcać ilekroć chce. Nie wolno wykonywać ruchów po przekątnej. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Uwaga: można wyprzedzać innych magików, a na każdym polu może znajdować się tylko jeden magik.


Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i wytoczy się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Wskazówka: w celu wyjęcia kulki wystarczy przyłożyć magika do bocznej ścianki i delikatnie poruszyć do góry. Następnie kolejka przechodzi na następnego gracza.


Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go odkrytego obok planszy. Jeden z graczy już znajduje się na tym symbolu? W takim razie otrzymuje wylosowany żeton, a na jego miejsce losowany jest kolejny.

 

Idealna na prezent!

Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami

Informacje o bezpieczeństwie

Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Dixit gra rodzinna
130,52 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Catan
152,99 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Śpiące Królewny
44,62 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Dixit Odyseja
130,52 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Catan: Junior
126,64 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć