Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Małe Epickie Wyprawy
Do schowka

Małe Epickie Wyprawy

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 537 845 360
Produkt w promocji

119,90 zł

104,89 zł

Najniższa cena z 30 dni: 104,89 zł
Termin wysyłki: wysyłka jutro
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Kod producenta
PL-TEQ01
liczba graczy
1-4 osób
czas gry
ok. 30-60 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
14+
zawartość pudełka
4 arkusze graczy
17 kart mapy
1 arkusz magii
1 znacznik magii
1 arkusz rund
1 znacznik rundy
24 karty wypraw
4 karty przygód
5 kart ruchu
5 kości przygód
16 żetonów goblinów
12 bohaterów (ITEMeeplesTM)
4 znaczniki zaklęć
4 znaczniki zdrowia
4 znaczniki mocy
12 legendarnych przedmiotów
12 skarbów (przedmioty)
1 znacznik pierwszego gracza
1 stojak na przedmioty (złożony z 3 części)
4 znaczniki maks. zdrowia
4 znaczniki maks. mocy

Opis produktu

 

Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!

 

Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa do końca piątej rundy. Punkty zwycięstwa zdobywa się za realizowanie wypraw, pokonywanie goblinów, naukę zaklęć i zdobywanie legendarnych przedmiotów. Każda runda składa się z dwóch faz: Dnia oraz Nocy.

Za Dnia gracze podróżują po krainie na kilka różnych sposobów, realizując przy tym wyprawy, wspomagając się zbawiennymi efektami grzybnych pieczar, czy przygotowując się do przeszukiwania świątyń, nauki zaklęć przy megalitach lub też walki z wyłaniającymi się z portali goblinami.

W Nocy gracze, polegając na szczęściu, próbują rozpatrzeć działania, do których przygotowali się za Dnia. W tym celu będą kolejno rzucać kośćmi przygód, wspólnie rozpatrując ich wyniki i licząc na uśmiech losu. Jeśli jednak nie zdecydują się

na odpoczynek w odpowiednim momencie, ryzykują utratę wszelkich postępów poczynionych w danej rundzie. Po pięciu rundach gra dobiega końca i gracze podliczają swoje punkty zwycięstwa.

 

Zwycięża gracz, który zdobył ich najwięcej!

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj