49,90 zł
32,90 zł
Nowatorska gra komputerowa rozwijających zdolności matematyczne. Zawiera serię ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11 lat. Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnie trudności, dopasowane do podstaw programowych nauki matematyki w szkołach podstawowych. Gra zapamiętuje postępy użytkownika pozwalając ćwiczyć w każdym czasie, na dowolnym poziomie trudności. W każdej chwili można także sprawdzić się w teście.
Gra rozwija:
- umiejętności i zdolności matematyczne
- liczenie i wykonywanie działań
- myślenie matematyczne
- pamięć
Gra zawiera:
- ciekawe ćwiczenia matematyczne
- zadania dla dzieci w wieku 6-11 lat
- 4 poziomy trudności do wyboru
- test matematyczny
DLA KOGO
Gra komputerowa Matematyczne przygody powstała z myślą o pomocy dzieciom w poznawaniu świata matematyki. Kierowana jest do uczniów klas 1, 2 i 3 szkoły podstawowej oraz uczniów klas starszych, którzy potrzebują rozwinąć lub utrwalić swoje zdolności matematyczne. Gra pozwala polubić matematykę.
TWÓRCY
Program jest dziełem profesjonalistów, od lat zajmujących się tworzeniem nowoczesnych edukacyjnych programów komputerowych, pomagających dzieciom podnieść umiejętności szkolne. Współpraca doświadczonych pedagogów z programistami zaowocowała produktem uniwersalnym, który przez długi czas będzie przydatny i użyteczny.
FABUŁA
W tajemniczym zamku, w towarzystwie przyjaciół – Julki i Antka, gracz znajdzie wiele ciekawych zadań, dzięki którym może w przyjemny sposób zwiększyć swoje umiejętności matematyczne. Rozwiązując oryginalne multimedialne zadania dziecko, bawiąc się, zostaje mistrzem matematyki!
STOPNIE TRUDNOŚCI
Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnia trudności dopasowane do wymogów podstawy programowej nauki matematyki w klasach 1, 2 i 3 szkoły podstawowej. Najtrudniejszy – czwarty poziom – jest przeznaczony dla bardziej zaawansowanych lub starszych uczniów.
Dzięki wprowadzeniu takiego rozwiązania program rośnie razem z dzieckiem i przez długi czas może mu towarzyszyć i pomagać.
Wszystkie zadania są dokładnie omówione, a dodatkowo przyjaciele z gry Julka i Antek chętnie, szczegółowo wyjaśnią jak rozwiązywać poszczególne ćwiczenia. Dzięki temu czas spędzony z Matematycznymi przygodami upływa w miłej, bezstresowej atmosferze, przynoszą jednocześnie wspaniałe efekty.
GŁÓWNE CZĘŚCI
Program składa się z trzech głównych części: zabawy, testu i statystyki.
ZABAWA – w tym trybie gracz swobodnie możne przejść do każdego zadania i poćwiczyć na dowolnym stopniu trudności. Rezultaty są zapamiętywane, dzięki czemu zawsze wiadomo gdzie jeszcze można się jeszcze poprawić.
TEST - polega na rozwiązaniu zadań w narzuconej przez program kolejności. Nagrodą jest piękny dyplom, który można wydrukować i zawiesić nad biurkiem.
STATYSTYKA - pozwala zapamiętać osiągnięcia każdego dziecka. Wystarczy tylko wpisać swoje imię. Funkcja ta jest szczególnie użyteczna w pracy z grupą dzieci. W takiej sytuacji osiągnięcia każdego dziecka są zapamiętywane indywidualnie. W każdej chwili można wrócić do dowolnego ćwiczenia lub testu.
DO DOMU I SZKOŁY
Sposób konstrukcji programu zapewnia pełną uniwersalność zastosowania. Dzięki temu Matematyczne przygody można używać zarówno w domu jak i w placówkach szkolnych. W domu dziecko bez trudu poradzi sobie z obsługą programu, a współpraca rodzica, czy opiekuna sprowadzi się do pomocy w trudniejszych ćwiczeniach. W szkołach zaś, rolę opiekuna przejmuje nauczyciel, mogący jednocześnie pracować z całą grupą uczniów. Funkcja statystyki zapamiętuje osiągnięcia wszystkich dzieci indywidualnie pod wpisanymi imionami.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Komputer typu PC, system Windows Vista/7/8/10.
Program zawiera kilkanaście ćwiczeń, każde dostępne aż w 4 stopniach trudności:
Linijka
Tego wieczoru liczby i znaki zeszły z linijki, aby pobiegać i pograć w berka. Biegały całą godzinę, aż całkiem się pogubiły i teraz nie potrafią znaleźć swoich miejsc. Rano profesor będzie potrzebował linijki, żeby pracować nad kolejnym ważnym odkryciem. Pomóż liczbom i znakom trafić na swoje miejsca i poukładaj je w odpowiedniej kolejności na linijce.
Kuchnia
Zamkowa kuchnia przygotowuje dzisiaj smaczne ciastka. Ciastek każdego rodzaju musi być dokładnie tyle, co w zamówieniu. Licz dokładnie i bądź czujny, bo niektóre kształty są do siebie bardzo podobne. Powodzenia!
Liczbowy pociąg
Czas na załadowanie towarów do pociągu. Na peronie stoją przesyłki. Twoim zadaniem jest załadowanie paczki z numerem równym sumie liczb z dwóch poprzednich wagonów. To trudne zadanie, ale trzymam za Ciebie kciuki!
Waga
Na panelu wyświetla się liczba. To ciężar paczki na którą czeka kurier. Waż paczki przy pomocy starej wagi szalkowej. Odszukaj paczkę, na którą czeka kurier i umieścić ją na przyczepie samochodu. Pamiętaj, że odważniki można kłaść na obu szalkach!
Magazyn
W muzealnym magazynie składowane są cenne przedmioty. Niektóre kawałki podłogi stanowią zabezpieczenie przed włamywaczami. Należy uważnie sterować robotem transportowym za pomocą strzałek na panelu sterującym. Sposób sterowania lub polecenia dla robota odczytuj ze specjalnego wyświetlacza.
Laboratorium
Twoim zadaniem jest przygotowanie mikstury chemicznej według recepty widocznej na ekranie. Pipetą nalej właściwe ilości substancji, a następnie umieść menzurkę w urządzeniu mieszającym. Nieudaną mieszankę możesz wylać do zlewu. Wygrasz, jeżeli kolor i ilość mieszaniny będą zgodne ze wzorcem.
Aparatura muzyczna
W studiu nagrań popsuł się sprzęt i trzeba było wymienić niektóre urządzenia. Połącz kablami sprzęt o takiej samej głośności. Pamiętaj, nie zawsze musisz dokładnie liczyć – pomyśl i zrób to sprytnie! Powodzenia!
Choinki
Święta za pasem, a choinki jeszcze nie udekorowane! Brakuje gwiazd na czubach. Jednak nie każda gwiazdka zaświeci na każdej choince. Na wyświetlaczu widzisz kolor kabelka i działanie. Kolory kabli między choinkami oznaczają działanie opisane na wyświetlaczu. Umieść gwiazdy na choinkach tak, by działania wykonane na liczbach z gwiazdek dawały dobre wyniki. To trudne zadanie, ale wiem, że poradzisz sobie doskonale!
Biblioteka
Czas na porządki w bibliotece. Przełóż książki z dolnej półki na górną i ułóż je w odpowiedniej kolejności. To wcale nie jest takie łatwe jak się wydaje, ale wierzę, że poradzisz sobie znakomicie!
Dworzec autobusowy
Z dworca zamkowego autobusy zawsze odjeżdżają o czasie. Niestety zepsuł się główny zegar, a kierowcy nie słyszą zapowiedzi dyżurnego ruchu. Musisz dopilnować, aby autobusy odjeżdżały o wyznaczonych godzinach. Kliknij ten okrągły zegar, który pokazuje godzinę widoczną na zegarze cyfrowym lub usłyszaną z głośników. Bądź uważny, to bardzo odpowiedzialne zadanie!
Rurociągi
Produkcja w fabryce wymaga nalania do dolnego zbiornika odpowiedniej ilości cieczy. W górnym zbiorniku jest jej za dużo. Klikając odpowiednie zawory zmniejszasz ilość cieczy zgodnie z informacją na wyświetlaczu. Gdy będziesz gotowy kliknij czerwony kurek.
Rakieta
Właśnie rozpoczyna się skomplikowana procedura startowa rakiety, połączona z odliczaniem. Na panelu widoczne są działania. Wybierz to, którego wynik jest na wyświetlaczu. Wierzę, że dasz radę. Do dzieła!
DO KOSZYKA