Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Playing History 2 - Slave Trade (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Playing History 2 - Slave Trade (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Platforma dystrybucji cyfrowej
wersja językowa
multilanguage

Opis produktu

Seria gier Playing History skupia się na przeżywaniu wciągających i osobistych historii osadzonych w ekscytujących momentach historii świata. Seria zwyciężyła w kategorii „najlepsza gra edukacyjna” w Europie. Serial stawia ucznia w centrum ważnych i interesujących momentów historii.

 

Po co grać w historię gry?

Aby zyskać możliwość uczestniczenia w historii, w żyjącym, oddychającym świecie. Będziesz mógł dowiedzieć się o wydarzeniach historycznych, których nie mogą zmienić – zamiast tego będą świadkami, jak wydarzenia historyczne zmieniły ludzkość jako całość. Proces uczenia się jest autonomicznie przekazywany przez całą historię gry, w miarę jej postępu, odbywa się to poprzez decyzje i działania podejmowane przez gracza w trakcie gry. Ten rodzaj interakcji to wyjątkowa metoda nauki, która zachęca gracza do nawiązywania kontaktu ze światem i aktywnego poszukiwania wiedzy.

 

Handel niewolnikami:Cofnij się w czasie do XVIII wieku i na własne oczy zobacz okropności transatlantyckiego handlu niewolnikami. W tym odcinku będziesz pracować jako młody steward niewolników na statku przepływającym przez Atlantyk. Masz służyć kapitanowi i być jego oczami i uszami – zgłaszanie wszelkich podejrzanych działań to Twój obowiązek. Ale co robisz, kiedy zdajesz sobie sprawę, że twoja własna siostra została schwytana przez handlarzy niewolników?

Grupa docelowa: 11-14 lat.

 

AKTUALIZACJA: [/b Gra i zwiastun zostały zaktualizowane. Slave Tetris został usunięty, ponieważ niektórzy ludzie uważali go za wyjątkowo niewrażliwy. Przyćmiło to edukacyjny cel gry. Przepraszamy ludzi, których obraziliśmy, używając mechaniki gry, aby podkreślić, jak nieludzkie było niewolnictwo. Celem było oświecenie i edukowanie ludzi – nie dać się zwieść dyskutowaniu małej 15-sekundowej części gry.

 

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj