Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Sacred Stones (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Sacred Stones (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

35,34 zł

Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
data premiery
2018-07-21
data premiery cyfrowej
2018-07-21
minimalne wymagania sprzętowe
Windows: OS: Windows XP, Vista, 7, or later Processor: 64bit Intel compatible Dual Core CPU Memory: 2048 MB RAM Graphics: DX11 compliant graphics card DirectX: Version 9.0 Storage: 30 MB available space macOS: OS: Mavericks (OSX 10.9) OS or above. Processor: Intel chipset Memory: 2048 MB RAM Graphics: Any Storage: 105 MB available space
wersja językowa menu
British flag
wersja językowa napisów
British flag
prawa
©CFK

Opis produktu

W końcu został wydany po długim rozwoju.

Szukasz hardkorowej platformówki z naciskiem na rozgrywkę z bossem?

W takim razie Sacred Stones to idealna niezależna gra platformowa w stylu retro dla Ciebie!

 

Sacred Stones to unikalne połączenie rozgrywki opartej na bossach w stylu retro 2D. Eksploruj pikselowy świat, zbierając przedmioty i broń, które poprowadzą Cię do zwycięstwa! Stworzony przez Sungjun Jo (NoxBix), styl Sacred Stones w stylu retro wynika z jego wyglądu, ścieżki dźwiękowej (stworzonej przez „.P”) i rozgrywki; Sacred Stones to retro do szpiku kości. Czułe sterowanie wejściowe uzupełnia liniową i wymagającą rozgrywkę. Będziesz skakać, strzelać, biegać i walczyć do końca gry, odkrywając nowe bronie i obszary na mapie!

 

Cześć, jestem dyrektorem gry i programistą NOXBIX, Sungjun Jo.

Sacred Stones to gra, którą rozwijam od czasów liceum.

Od początku stawiałem sobie wysoki cel, ale myślę, że osiągnąłem to, co zamierzałem, bez narażania się na szwank. Wykonanie nowych rzeczy ze wszystkiego, co opracowałem, wymagało dużo pracy. Było wiele wypadków podczas tworzenia, ale jestem bardzo szczęśliwy i dumny, że mogę to wydać.

 

Mam nadzieję, że to lubisz.

Jeśli podczas gry zgłosisz nam brak punktów lub informacji zwrotnych, będziemy aktywnie starać się rozwinąć ją w lepszą grę.

 

Dziękuję.

Byłem pod wrażeniem Cave Story w czasach gimnazjalnych i rozwinąłem marzenie twórców gier.

 

Czy mogę zrobić taką grę?

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj