Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Sid Meier’s Civilization VI – Pakiet Etiopii (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Sid Meier’s Civilization VI – Pakiet Etiopii (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest dlc?
nie
wersja językowa
język polski (interfejs, napisy), język angielski (interfejs, napisy, audio)

Opis produktu

Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Sid Meier's Civilization® VI. Tryb tajnych stowarzyszeń wymaga zainstalowania rozszerzenia Rise and Fall lub Gathering Storm. 

Ten pakiet zawartości wprowadza Menelika II jako przywódcę Etiopii, tryb tajnych stowarzyszeń, nową dyplomatyczną dzielnicę oraz dwie nowe budowle. 

Ten nowy pakiet zawartości wprowadza cywilizację Etiopii, której przewodzi Menelik II. Etiopia skupia się na zakładaniu miast na wzgórzach, generowaniu wiary i wykorzystywaniu umiejętności „Rada ministrów” Menelika do zwiększania nauki i kultury. Pakiet wprowadza także tryb tajnych stowarzyszeń, w którym gracze natkną się na tajemnicze organizacje oferujące ich cywilizacjom potężne umiejętności.

 

Pakiet zawiera cywilizację Etiopii z Menelikiem II, unikalną jednostką kawalerii oromskiej i ulepszenie pola: kościół skalny.

- Unikalna umiejętność cywilizacji: Dziedzictwo Aksum. Miasta zyskują dodatkową wiarę dzięki zasobom, a premia ta jest zwiększana, gdy międzynarodowe szlaki handlowe rozpoczynają się w miastach, które są bogate w zasoby. Etiopia może nabywać muzea archeologiczne i archeologów za wiarę.

- Unikalna umiejętność przywódcy: Rada ministrów. Menelik II otrzymuje dodatkową kulturę i naukę, których ilość uzależniona jest od wiary wytwarzanej w miastach założonych na wzgórzach. Jego jednostki zyskują premię do siły bojowej podczas walki na wzgórzach.

- Unikalna jednostka: Kawaleria oromska ma zwiększoną siłę bojową i zasięg widzenia oraz nie otrzymuje kary do ruchu podczas przemieszczania się na wzgórzach.

- Unikalne ulepszenie pola: Kościół skalny można wznosić wyłącznie na wzgórzach lub polach z wulkaniczną glebą. Zapewnia wiarę oraz premię do wiary za sąsiedztwo gór i wzgórz. Może być jedynie splądrowany (nigdy zniszczony) przez katastrofy naturalne.

 

Nowy tryb gry: „Tajne stowarzyszenia” (wymaga zainstalowania rozszerzenia Rise and Fall lub Gathering Storm)

- Opcjonalny, wyspecjalizowany tryb gry z wyjątkowymi zmianami zasad:

- Wprowadza do gry cztery tajne stowarzyszenia.

- Każde tajne stowarzyszenie oferuje graczom wyspecjalizowanego gubernatora zapewniającego premie wpływające na całą cywilizację.

- Tajne stowarzyszenia mogą zaoferować graczom nowe zasoby, pasywne premie, unikalne budowle, jednostki lub projekty mające na celu realizowanie celów danego stowarzyszenia.

- Wykorzystaj swoje członkostwo w tajnym stowarzyszeniu, aby zwiększyć liczbę zdobywanych względów oraz wzmocnić sojusze z innymi przywódcami.

 

Nowa dzielnica i budowle dyplomatyczne

- Wznieś dzielnicę dyplomatyczną dedykowaną stosunkom międzynarodowym. Każda cywilizacja może mieć tylko jedną dzielnicę tego typu.

- Ulepsz dzielnicę dyplomatyczną, wznosząc w niej konsulat i kancelarię ambasady.

 

 

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj