Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Starship Troopers: Terran Command - Raising Hell PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Starship Troopers: Terran Command - Raising Hell PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

46,41 zł

Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
The artistocrats
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
czy to jest dlc?
tak
data premiery
2023-11-15
data premiery cyfrowej
2023-11-15
minimalne wymagania sprzętowe
Windows OS: 64-bit Windows 8/10 (the game runs on Windows 7 but no support will be provided) Processor: Intel Core i5 or equivalent Memory: 8 GB RAM Graphics: GeForce GTX 1050/ Radeon RX 560 DirectX: Version 9.0
rekomendowane wymagania sprzętowe
Windows OS: Windows 10, Windows 11 Processor: Intel Core i7 or equivalent Memory: 16 GB RAM Graphics: Geforce GTX 1070 or equivalent DirectX: Version 9.0
wersja językowa menu
Polish flag British flag French flag German flag Russian flag Spanish flag Brazil flag China flag
wersja językowa napisów
Polish flag British flag French flag German flag Russian flag Spanish flag Brazil flag China flag
wersja językowa lektora
British flag China flag
prawa
Starship Troopers ™ & ©2022 TriStar Pictures, Inc. All Rights Reserved. Game software excluding TriStar Pictures, Inc. elements: ©2022 Slitherine Ltd. All Rights Reserved. Slitherine Ltd. and their logos are all trademarks of Slitherine Ltd. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. Developed by The Artistocrats and Slitherine Ltd.

Opis produktu

Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Starship Troopers: Terran Command na Steam.

 

NOWA PRZYGODA

Zestaw 7 nowych misji kampanii oraz 3 nowych misji wyzwań opowie ci historię zmagań na Gehennie – bezlitosnej, piekielnej planecie wypełnionej gorącą lawą, wulkanicznymi erupcjami i hordami arachnidów.

Działania ludzi w nowym sektorze skupiają się wokół majestatycznej stacji kosmicznej Vilon orbitującej tuż nad atmosferą planety. Choć potok ogromnych frachtowców stale dostarcza jej paliwo wydobywane i rafinowane w placówkach na powierzchni Gehenny, to apetyt stacji pozostaje nienasycony.

Z uwagi na położenie pośrodku dochodowych szlaków handlowych łączących Ziemię, planetę Kwalasha oraz inne kolonie Federacji, stacja Vilon stanowi strategiczny węzeł umożliwiający handel czy uzupełnianie paliwa i zaopatrzenia.

Jeszcze do niedawna ochroną pracowników na Gehennie zajmowały się grupy najemników złożone z doświadczonych weteranów i poszukiwaczy przygód. Niestety wskutek rozszerzenia frontu wojny z robalami znacznie nasiliła się agresja arachnidów. W obliczu wielkiego zagrożenia dyrektor stacji Vilon ubłagał generała Federacji, by wysłał na planetę swoją mobilną piechotę. Jej misja jest prosta: przejąć pałeczkę po najemnikach i ochronić ludzkość przed krwiożerczymi hordami robali!

 

DODATKOWE NARZĘDZIA I BRONIE

Nowe jednostki najemników i stacji Vilon:

 

- Dwunóg inżynieryjny

Choć nie zaprojektowano go z myślą o walce, to solidna budowa tego dwunożnego pojazdu sprawdziła się podczas improwizowanej obrony przed atakami arachnidów. Ramię z wiertłem maszyny rozszarpie każdego robala, który ośmieli się zbliżyć, a kreatywne wykorzystanie jej układu paliwowego pozwala kłaść zasłony dymne i ogniowe.

 

- Najemnicy „odłamkowi”

Wojownicy wyspecjalizowani w walce bronią, która umożliwia dwa typy ostrzału: niszczycielski, bliski ogień zaporowy (amunicja odłamkowa) oraz wspierający ogień pośredni (granaty średniego zasięgu). Doświadczeni „odłamkowi” często znają się na rozstawianiu wszelkiego rodzaju min lądowych.

 

- Najemnicy z rozrywaczem

„Rozrywacza” dzierżą w boju tylko najtwardsi i najsilniejsi z najemników. Nie dość, że ten przenośny minigun dziesiątkuje całe zastępy robali, to jeszcze potrafi przebić się przez pancerz większych arachnidów. Z uwagi na ciężar broń można również zamontować na statywie trójnożnym, by zwiększyć jej celność oraz szybkostrzelność.

Nowe jednostki piechoty mobilnej:

 

- Podpalacze zmechanizowani

Eksperymentalne oddziały wykorzystujące wspomagane pancerze. Chcąc zapewnić żołnierzom jeszcze większą siłę rażenia, wyposażono ich w potężne miotacze ognia. Idealne do czyszczenia pomieszczeń z robali!

 

- Oficerowie zmechanizowani

Noszą te same zaawansowane egzoszkielety co elitarni żołnierze zmechanizowani. Technologia ta zapewnia wyśmienitą mobilność i ochronę podczas przewodzenia misjom ogniowym oraz wzywania wsparcia w epicentra walk.

 

NOWE STADIA EWOLUCJI ARCHANIDÓW

Arachnidy z Gehenny wyewoluowały w kilka odrębnych podgatunków przystosowanych do gorącego środowiska planety. Agencja Wywiadowcza Federacji upubliczniła wstępny raport dotyczący tych nowych rodzajów robali:

 

- Żądłowiec

Mały, słabowity robal strzelający podgrzanymi pociskami. Pojedynczo mogą wydawać się niegroźne, ale często spotyka się je w całych chmarach (szczególnie przy ich strzelistych gniazdach).

 

- Spopielacz

Monstra strzelające zapalającą substancją, która spowija ogniem wszystko, czego dotknie. Raporty z walk wskazują, że gdy robale te otrzymają śmiertelny cios, stają w płomieniach i szarżują przed siebie, by ostatecznie wybuchnąć w kuli ognia.

 

- Ważka

Latający robal, który potrafi zawisnąć nad polem bitwy i spryskać obszar palącą substancją. Trudno zniszczyć je zwykłymi pociskami z uwagi na ich gruby egzoszkielet.

 

- Bomopszczoła

Niewielkie latające insekty, które pikują we wroga i wybuchają przy zderzeniu. Wywołana w ten sposób eksplozja potrafi rozerwać człowieka na pół i przebić powłokę pancerza..

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj