menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Gry bez prądu
    4. >
    5. Gry planszowe
    6. >
    7. Przygodowe
    8. >
    9. Terrorscape + Dziki instynkt + Nieopisywalny koszmar + Nieśmiertelna groza

Ilustracja Terrorscape + Dziki instynkt + Nieopisywalny koszmar + Nieśmiertelna groza
Do schowka

Terrorscape + Dziki instynkt + Nieopisywalny koszmar + Nieśmiertelna groza

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt jest nowością

643,40 zł

Koszt dostawy od: darmowa dostawa
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Galakta
liczba graczy
2-4 osób
czas gry
ok. 30-60 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
14+

Zestaw składa się z

Produkt
Ilość w zestawie
Suma brutto poza zestawem
Suma brutto w zestawie
1
299,00 zł
299,00 zł
1
114,80 zł
114,80 zł
1
114,80 zł
114,80 zł
1
114,80 zł
114,80 zł

Opis produktu

TERRORSCAPE + DZIKI INSTYNKT + NIEOPISYWALNY KOSZMAR + NIEŚMIERTELNA GROZA

 

ZESTAW ZAWIERA:

  1. TERRORSCAPE - PODSTAWA
  2. TERRORSCAPE DZIKI INSTYNKT - ROZSZERZENIE
  3. TERRORSCAPE NIEŚMIERTELNA GROZA - ROZSZERZENIE
  4. TERRORSCAPE NIEOPISYWALNY KOSZMAR - ROZSZERZENIE

 

Terrorscape

Zbudowana u schyłku XIX wieku posiadłość popadła w ruinę, odkąd została porzucona przez poprzedniego właściciela. Jednak budynek nie pozostał niezamieszkany. Od czasu do czasu, przechodząc obok, można usłyszeć dźwięk ostrzenia noży lub cichy trzask ognia w kominku. Migotliwe płomienie rzucają długie cienie na wielkie ściany, ożywiając portrety właścicieli, którzy dawno uciekli z tego przeklętego domu. Pewnego dnia potworna ulewa zaprowadziła grupę niewinnych podróżnych do drzwi tej pustej wiktoriańskiej posiadłości. Nie wiedzieli, że kryjący się w jej murach koszmar jest o wiele bardziej niebezpieczny niż szalejąca na zewnątrz burza...

OCALALI Chowajcie się, uciekajcie i wspólnie walczcie o przetrwanie. Przechytrzcie Zabójcę dzięki swoim umiejętnościom. Zróbcie dobry użytek z przedmiotów i pomieszczeń. A czasem podejmijcie ryzyko i zaatakujcie!

KTO SIĘ NIE SCHOWA, TEN. . . ZGINIE! Terrorscape to asymetryczna gra grozy dla 2-4 graczy. Gracze wcielają się w role Ocalałych lub Zabójcy. Ocalali muszą kryć się przed wzrokiem Zabójcy i wspólnie uciec z posiadłości. W tym celu należy odnaleźć 5 kluczy lub naprawić radio i wezwać pomoc. Z kolei Zabójca usiłuje samodzielnie wytropić Ocalałych przy pomocy swoich bezlitosnych zdolności oraz nielicznych wskazówek, pozostawianych przez jego ofiary 

 

Terrorscape: Dziki instynkt

CHATA W LESIE W pobliżu starego kamieniołomu znajdują się domki letniskowe, odwiedzane niegdyś przez wczasowiczów. Widzicie starannie ułożone drewno opałowe, resztki ogniska i namioty rozstawione nad jeziorem. Gdyby nie zadrapania i ślady walki, każdy nowo przybyły byłby zapewne oczarowany osobliwą, rustykalną atmosferą tego ośrodka. Miejscowi widzieli tu kiedyś przemykające sylwetki przypominających ludzi bestii. Wielu twierdziło, że słyszało wycie samotnego wilka. Wkrótce chatki i cały ośrodek zyskały reputację nawiedzonych, ale nikt nigdy nie spotkał tajemniczych postaci.

CO NOWEGO? Łowczyni jest mistrzynią zakładania sideł. By zlokalizować Ocalałych i utrudnić im ucieczkę, używa 3 ich rodzajów: czaszek, sieci i potrzasków. Wpadnięcie w sidła bywa dla Ocalałych śmiertelnie niebezpieczne, ale próbując je ominąć, mogą wpaść wprost w ramiona Łowczyni... Wilkołak to krwiożerczy tropiciel. Jest bardzo wrażliwy na hałas i nie oszczędzi nikogo, kto da mu się złapać. Aby walczyć z jego nieludzką siłą, jedyną nadzieją Ocalałych jest znalezienie srebrnej broni, która może uratować im życie podczas pojedynku. Chata w lesie to długa i wąska mapa, dlatego przemieszczanie się po niej wymaga uważnego planowania. Dzięki specjalnemu tajemnemu przejściu, przez które może poruszać się wyłącznie Zabójca, ci zwinniejsi staną się jeszcze bardziej niebezpieczni. Ocalali zaś mogą skorzystać z lokalizacji „Pokój 102”, aby zdobyć dodatkowe przedmioty.

 

Terrorscape: Nieopisywalny koszmar

CO NOWEGO? Dusiciel dzięki swoim kielichom rozprzestrzenia się po całej mapie, blokuje wejście i zadaje obrażenia Ocalałym. Jest powolny i stosunkowo trudno mu odkryć lokalizację Ocalałych, ale wystarczy chwila nieuwagi, a zostaniecie otoczeni przez ciernie! Obcy ewoluuje i przeobraża się podczas polowania. W przeciwieństwie do innych Zabójców, którzy zwykle mają określony styl gry, umiejętności Obcego można dostosować do swoich potrzeb. Jedynym ograniczeniem jest pomysłowość gracza! Laboratorium jest od pewnego czasu nieczynne, ale niektóre urządzenia wciąż działają. Alarm w sterylym pomieszczeniu włącza się za każdym razem, gdy wchodzi do niego Ocalały, a hałas może przyciągnąć niepotrzebną uwagę. W innej części mapy Ocalali mogą skorzystać z apteczki, aby wyleczyć swoje obrażenia. Jednak Zabójca dołoży wszelkich wysiłków, aby Gabinet lekarski był jak najbardziej niebezpieczny...

LABORATORIUM Kilkadziesiąt lat temu wykopano rzadki gatunek rośliny na terenie kopalni złota, która niewiele później została sprzedana pewnej firmie badawczej. Za zamkniętymi drzwiami zespół trzydziestu ambitnych naukowców brało udział w nieetycznych badaniach archeogenetycznych. Przeprowadzali na roślinie wszelkiego rodzaju eksperymenty w nadziei na dokonanie przełomu, który przyniósłby im prestiżowe nagrody i związane z nimi pieniądze. Pewnej nocy przemęczeni naukowcy stracili czujność w kluczowym momencie. Nie wiedzieli, że sadzonka w laboratorium z dnia na dzień przeistoczyła się w mięsożerną roślinę. Jej macki dotarły w każdy zakamarek budynku – do windy, biura, maszynowni, dusząc nawet stojącego na straży samotnego naukowca... 

 

Terrorscape: Nieśmiertelna groza

ZAMEK Otoczony fosą kilkusetletni zamek, wzniesiony na odosobnionym, skalistym wzgórzu, przetrwał próbę czasu. Legenda głosi, że był niegdyś ostatnią twierdzą małego kraju, który doświadczył długiej i brutalnej wojny. Niewiele wiadomo o tych wydarzeniach, z wyjątkiem jej związku z legendą o ruchomych posągach. Za wielkimi, zniszczonymi murami znajdują się pozostałości wspaniałych wnętrz i tajnych sal tortur. Ogromne żyrandole, korytarze wypełnione średniowiecznymi zbrojami, salony pełne antyków i dzieł sztuki, w których w czasie walk stłoczyli się starzy i słabi, warsztat pełen niedokończonych posągów... A wszystko to strzeżone przez skomplikowane urządzenia, które działają do dziś. Zgodnie z legendą, zamek zamienia się w klaustrofobiczną klatkę, gdy tylko zostanie „obudzony” przez intruzów.

CO NOWEGO? George jest odważnym i troskliwym profesorem, który zaryzykowałby życie, aby uratować każdego, kto znajduje się w niebezpieczeństwie, zwłaszcza swoich ukochanych uczniów. Dzięki inteligencji i wiedzy potrafi znaleźć nowe sposoby na przechytrzenie Zabójcy. Posągi to nadprzyrodzony zbiorowy umysł, który kontroluje 4 marmurowe posągi, strzegące swojego terytorium. Na pierwszy rzut oka wydają się nieszkodliwymi i prostymi dziełami sztuki, jednak wystarczy chwila, aby szybko i bezlitośnie zaatakowały intruzów. Zamek stoi pusty od kilkuset lat, ale skomplikowane mechanizmy zbudowane w celu wzmocnienia obrony wciąż działają. Ocalali mogą je sprytnie wykorzystać, aby przeszkodzić Zabójcy. Jednak główną arterią w zamku jest przerażający korytarz posągów. Kto zaryzykuje i jako pierwszy postawi w nim stopę?

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Dzikie Serengeti
270,11 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj