Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Total War: Rome II – Black Sea Colonies Culture Pack (PC) DIGITAL (klucz STEAM)
Do schowka

Total War: Rome II – Black Sea Colonies Culture Pack (PC) DIGITAL (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
data premiery
2014-11-20
czy to jest dlc?
tak
wersja językowa
język polski (napisy), język angielski (interfejs, napisy, audio)

Opis produktu

Black Sea Colonies Culture Pack wprowadza trzy nowe grywalne frakcje do Wielkiej Kampanii ROME II: Cymerię, Pergamon i Kolchidę.
 
Pierwotnie będące obywatelami greckich miast-państw, te pionierskie ludy osiedlały się daleko od domu, mieszając ich zwyczaje ze zwyczajami odległych społeczności, tworząc własne unikatowe kultury. Kolonie znam Morza Czarnego dostarczają zupełnie nowe cechy charakterystyczne rozgrywki do ROME II dzięki ich unikatowym cechom, jednostkom bojowym i budynkom, oraz hybrydowym listom jednostek.
 
Cechy kulturowe Kolonii znad Morza Czarnego:
Grecka Wiedza: + 5% do szybkości badań
Daleko od domu: +2 do zmiany kulturowej
 
Cymeria
Tło:
Przez całe tysiąclecia toczono walki o Cymeryjski Bosfor ze względu na jego zasoby i znaczenie strategiczne. Żądni Grecy z Miletu w Azji Mniejszej, utworzyli kilka kolonii na całym wybrzeżu Morza Czarnego w ciągu VI i VII wieku p.n.e. w celu wykorzystania jego zasobów dla handlu z szzerszym greckim światem. Aż do początków V wieku p.n.e. ich rząd przechodził od klasycznej demokracji greckiej do kontrolowania przez jeden ród. Obecny władca, Satyrus, podbił pobliskie miasta greckie, zwiastując narodziny Królestwa Cymerii i dynastii rządzącej, która trwa do dziś. Mimo jej siły, Cymeria pozostaje zagrożona przez okoliczne plemiona nomadów, oraz przez chciwie patrzący na nią pobliski Pont, którego siła militarna może jeszcze doprowadzić do jej zguby.
 
Cechy Frakcji:
Tyrani: + 5% do korupcji
Żyzne Ziemie Bosforu: + 5% do bogactwa od budynków rolniczych
Wielokulturowość: -25% do nieszczęścia od wszystkich kultur na własnych terytoriach
 
Nowe jednostki:
Scytyjscy Hoplici: Uzbrojeni w greckim stylu z włócznią i tarczą, ci żołnierze średniozbrojnej piechoty są dobrymi obrońcami.
Cymeryjscy Ciężcy Łucznicy: Ci ciężko opancerzeni łucznicy, będący prawdziwie wielozadaniową jednostką, zamieniają swoje łuki we włócznie, gdy wróg się zbliża.
Cymeryjska Szlachetna Piechota: Szlachetna Piechota jest wyszkolona do niezrównanych standardów w klasycznym stylu hoplitów.
Doborowi Peltaści: Dokładni i zdeterminowani, ci uzbrojeni w oszczepy wojownicy mogą zadać niszczący cios.
 
Lista jednostek:
Grecko-scytyjska hybryda
 
Unikalne budynki:
Prytanejon
Budynek z Różanego Marglu
Sanktuarium Demeter
 
Pergamon
Tło:
Wprawdzie będący jak dotąd mało znaczącym graczem, Pergamon zyskał na znaczeniu podczas walki następców Aleksandra Wielkiego o kontrolę jego podzielonego imperium. Ambitny porucznik o imieniu Filetajros przejął kontrolę nad ufortyfikowanym miastem i wprowadził Pergamon w nowy złoty wiek kultury i nauki, budując imponujący akropol i świątynię boskiej patronki Pergamonu, Ateny. Nie będąc jeszcze królestwem w pełni tego słowa znaczeniu, Pergamon znajduje się we właściwym momencie na ekspansję poza swoje obecne granice. Są też nowe zagrożenia, z którymi musi się zmierzyć: ze strony Galacji, dwulicowego Pontu i Kapadocji. Pergamon musi być silny, jeśli ma sprostać tym wyzwaniom i spełnić swoje przeznaczenie jako potężnego państwa dziedziczącego.
 
Cechy Frakcji:
Wielcy Budowniczowie: -10% do wszystkich kosztów budowy
Militarni Słabeusze: + 10% do kosztu rekrutacji jednostek nie będących najemnikami
Wzrost Miasta: +4 do wzrostu we wszystkich prowincjach
 
Nowe jednostki:
Włócznicy Agema: Ci elitarni obrońcy, najlepsi spośród jednostek piechoty Pergamonu, będą utrzymywać szyk bez względu na wszystkie przeciwności.
Pergamońska Szlachetna Kawaleria: Odważni i dumni, uzbrojeni w lance Szlachetni Kawalerzyści Pergamonu mogą wykonywać niszczycielskie szarże.
Doborowi Peltaści: Elitarni, uzbrojeni w oszczepy wojownicy wyszkoleni w najdoskonalszy sposób.
 
Lista jednostek:
Grecko-helleńsko-galatyjska hybryda
 
Unikalne budowle:
Wielki Ołtarz Pergamonu
Biblioteka Pergamonu
Źródło Asklepiosa
Termy Asklepiosa
Sanktuarium Asklepiosa
 
Unikalna technologia:
Pergaminus
 
Kolchida
Tło:
Daleko na wschód od Morza Czarnego, na samym skraju greckiego świata, leży Kolchida. Legendarne miejsce, o którym mówi się, że było ostatecznym celem w wyprawie Jazona po Złote Runo. Około VI wieku p.n.e. greccy kupcy z Miletu przybyli, by stworzyć kwitnącą gospodarkę kupiecką z tej dawnej perskiej satrapii. Jej obecny władca kontroluje potężne greckie państwo handlowe z silnymi wpływami scytyjskimi i szlachtą, która wzniosła na wyżyny cechy obu kultur. Jego wojownicy walczą na modłę grecką, ale okrucieństwo ich koczowniczej przeszłości jest bardzo żywe. Jako taka, Kolchida rozpoczęła podbój znacznych terenów wokół niej – by wchłonąć plemiona Scytów i tak wiele niegdyś perskich terenów jak to tylko możliwe do swojego rozrastającego się imperium.
 
Cechy Frakcji:
Zbieg Szlaków Handlowych: + 15% do przychodów z handlu
Złote Dziedzictwo: Duże kary dyplomatyczne od greckich państw
Asymilacja: +4 do szczęścia za obecność innych kultur
 
Nowe jednostki:
Szlachta Kolchidy: Potężnie opancerzeni i wyszkoleni do wykonywania najpotężniejszych szarż, Szlachcice Kolchidy są siłą, z którą trzeba się liczyć.
 
Lista jednostek:
Grecko-wschodnia hybryda
 
Unikalne budynki:
Świątynia Złotego Runa
Centrum Handlu

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj