Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

50,45 zł

Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Platforma dystrybucji cyfrowej
Czy to jest DLC?
tak
kategoria wiekowa
Od lat: 12
wersja językowa
język angielski (interfejs)

Opis produktu

Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Total War™: ROME II - Emperor Edition na Steam.

 

Total War™: ROME II – Pakiet kultur plemion wędrownych

Informacje o zawartości do pobrania:

Pakiet kultur plemion wędrownych dodaje do Total War: ROME II nową grywalną kulturę, składającą się z trzech grywalnych frakcji, do wykorzystania w trybie kampanii pojedynczej i dla wielu osób oraz w bitwach własnych i dla wielu osób.

Pakiet kultur plemion wędrownych pozwala graczom w ROME II podbić starożytny świat jako bezwzględni Roksolanowie, niezależni Massageci i dumni Królewscy Scytowie. Plemiona wędrowne specjalizowały się w wojnie podjazdowej i jeździe konnej, dzięki czemu mogły atakować ze stepów i uderzać w słabo bronione siedliska innych imperiów.

Plemiona wędrowne znane były ze swej niezależności, doskonałych umiejętności w siodle i zdolności do szybkiego organizowania wielkich armii. To zupełnie nowy element kulturowy w ROME II.

 

Nowe opcje:

Nowe grywalne frakcje – Roksolanowie, Massageci i Królewscy Scytowie zapewniają zupełnie nowe opcje rozegrania kampanii. Każda frakcja posiada własne, potężne jednostki wojskowe, oryginalne zdolności i style gry.

Roksolanowie bogacą się dzięki umiejętnościom handlu koczowniczego. Słyną z podbojów i walczą bardziej zaciekle na terytorium wroga. Królewscy Scytowie są mistrzami łucznictwa i cieszą się bogactwem, dzięki wysokiej jakości produkcji rzemieślniczej. Wreszcie niezależni Massageci walczą bardziej zaciekle, broniąc własnego terytorium, a ich umiejętności hodowli zwierząt pozwalają im korzystać z większych przychodów z trzody.

Nowe zdolności kulturalne – Wszystkie plemiona wędrowne korzystają z dodatkowych pól rekrutacji w swoich prowincjach domowych, dzięki czemu mogą szybko powoływać armie. Z wojny podjazdowej i łupienia uczynili sztukę, a ich wojska zdobywają więcej kosztowności podczas podjazdów, niż inne frakcje.

Nowe cele kulturalne – Plemiona wędrowne posiadają własny zestaw wojskowych, ekonomicznych i kulturalnych warunków zwycięstwa. Dzielą się też unikatowym zestawem celów premiowych, opartych o historię stepów. Dodatkowo, każda frakcja będzie musiała radzić sobie z unikatowymi wydarzeniami i dylematami.

Nowa tradycja wojskowa – Armie plemion wędrownych mogą skorzystać z nowej, unikatowej tradycji wojskowej: Hordy nomadów. Tradycja ta zwiększa zasięg ruchu armii, zwiększa morale jednostek walczących na terytorium wroga i - poprzez wykorzystanie plemiennych koni i jeźdźców - zmniejsza koszt rekrutacji jednostek kawalerii.

 

Nowe jednostki:

Pakiet kultur plemion wędrownych zawiera frakcje specjalizujące się w świetnie wyszkolonych jeźdźcach i doświadczonych łucznikach. Ich główną siłą jest więc kawaleria. Prócz licznych jeźdźców, wyposażonych w broń krótką, łuki, oszczepy i piki, wśród jeźdźców stepowych znajdziemy też inne unikatowe i zabójcze jednostki konne.

 

MASSAGECI: specjalizacja: pancerz

Szlachetni opancerzeni lansjerzy saccy

Nieliczne jednostki potrafią oprzeć się szarży tych świetnie wyszkolonych i ciężkozbrojnych szlachciców.

 

Sakijscy katafrakci

Ta ciężka kawaleria, opancerzona od stóp do głów, jest w stanie zmiażdżyć każdego, kto stanie jej na drodze.

 

Sakijscy katafrakci łucznicy

Doskonały pancerz i wyśmienite umiejętności łucznicze prowadzą tych urodzonych jeźdźców ku zwycięstwu.

 

ROKSOLANOWIE: specjalizacja: walka na krótkim dystansie

Sarmaccy lansjerzy królewscy

Zabójcze lance czynią z tych ciężkich kawalerzystów przerażającą i zabójczą siłę.

 

Sarmaccy jeźdźcy

Urodzeni w siodle, ci jeźdźcy z oszczepami lubią podjeżdżać blisko i brutalnie rozprawiać się z wrogami.

 

Sarmaccy konni

Gdy w siodle siedzi właściwy człowiek, koń i oszczep tworzą zabójczą kombinację.

 

KRÓLEWSCY SCYTOWIE: specjalizacja: broń dystansowa

Królewscy łucznicy konni

Nie ma bardziej przerażającego widoku, niż scytyjscy łucznicy konni, przygotowujący się do strzału.

 

Harcownicy Scytów Królewskich

Wrogowie Scytów słusznie obawiają się oszczepów tych świetnych jeźdźców. I szybkich mieczy, których używają z bliższej odległości.

 

Nowe budynki:

Dla plemion wędrownych najważniejsza jest niezależność, a więc często żyją one w ukryciu. Ich miasta i osiedla na mapie kampanii składają się w większości z namiotów i jurt, a budowle ceglane i kamienne są rzadkie. Dodatkowo, ich łańcuch budowy jest unikatowy wśród frakcji ROME II - odzwierciedla ich nomadyczny styl życia i dodaje premie, dzięki którym nomadzi stają się świetnymi pasterzami, jeźdźcami i łucznikami.

 

Żywność:

Ze względu na wędrowny styl życia, zaopatrzenie nomadów w żywność (a także w większym stopniu niż u innych frakcji - bogactwo) zależy od hodowli zwierząt. W związku z tym łańcuch budynków produkujących żywność zaczyna się od zagród dla owiec, a następnie przechodzi w tkaczy i wytwórców jurt.

Drugi łańcuch obozowy zamienia farmy w standardowych łańcuchach budynków i oferuje zwiększone przychody z hodowli trzody. Łańcuch obozowy rozpoczyna się od obozu nomadów, który można ulepszyć do obozu z wozów, a następnie do królewskiego obozu.

 

Badania

Najmędrsi z plemienia zbierają się z wyroczniami, by radzić nad rozwojem społeczeństwa plemiennego. Łańcuch badań plemion wędrownych zawiera namiot enearów, który następnie można ulepszyć do konklawe enearów, a wreszcie do królewskich enearów, którzy przyspieszają czas badania nowych technologii.

 

Stajnie

Ludy wędrowne korzystają z koni, hodowanych na wielkich stepach, w celach handlowych, transportowych i wojskowych. Łańcuch stajni zaczyna się od dzikich koni, które następnie można ulepszyć do dużego stada, a wreszcie do królewskiego stada.

 

Religia

Plemiona stepowe modlą się do własnych bogów, co jest odzwierciedlone w unikatowych świętych gajach, kaplicach i sanktuariach. Łańcuchy budynków związane z każdym z bóstw dają premie do wielu aspektów rozwoju nomadów, takich jak badania, przychód trzody, poziom agentów i porządek publiczny. Niektóre łańcuchy dają też premie dwóm kluczowym jednostkom wojskowym nomadów: kawalerii i konnym łucznikom.

Dodatkowo, na szczycie łańcucha religijnego znajduje się dostęp do nowego, unikatowego cudu: kurhanu. Ten gigantyczny kopiec pogrzebowy wzmacnia wpływ kulturalny plemienia i znacznie zwiększa przychody z hodowli trzody.

 

Historia frakcji:

Królewscy Scytowie

Królewscy Scytowie są społeczną i plemienną elitą plemion wędrownych. Ich umiejętności w walce dorównują jedynie ich uwielbieniu złota i ostentacyjnemu okazywaniu bogactwa. Każdy, kto uzna te luksusy za dekadencję, zwykle umrze na grocie scytyjskiej włóczni, zanim zdąży wycofać się ze swego błędnego przekonania.

 

Massageci

Massageci tworzą związek plemion i są zaciekłymi wojownikami stepowymi. Cyrus Wielki, założyciel imperium Achemenidów poległ w bitwie z nimi, prowadząc armię perską daleko w głąb stepów. Od tego czasu Massageci budzili grozę i cieszyli się szacunkiem wśród sąsiadów.

 

Roksolanie

Wszystko co dobre, kiedyś się kończy i to samo dotyczy całych plemion. Gdy Scytowie osłabli, Roksolanie postanowili chwycić za miecze i zająć ich miejsce. Z siodeł swoich stepowych koni, patrzyli na 'cywilizowany świat' jak na krainę pełną bogactw. Postanowili więc podjąć wyzwanie i ruszyć do boju.

 

Wymagania sprzętowe

MINIMUM:

 

RECOMMENDED:

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię
Aby mieć możliwość oceny produktu musisz się zalogować.
+ wyślij opinię

Polecane

Ilustracja produktu Total War: ROME II - Beasts of War Unit Pack PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
21,19 zł

DO KOSZYKA

Pokonaj swoją dzikość i zasiaj pierwotny strach w sercach swoich wrogów dzięki pakietowi jednostek Beasts of War do ROME II. Beasts of War, składający się z siedmiu nowych..

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: ROME II - Hannibal at the Gates Campaign Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)
24,35 zł

DO KOSZYKA

Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Total War™: ROME II - Emperor Edition na Steam.   Total War™: ROME II – Hannibal u bramHannibal u bram przenosi cię

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
75,36 zł

DO KOSZYKA

Nowy wyścig Tomb Kings dostępny w kampaniach Eye of the Vortex i Mortal Empires Unikalna mechanika wyścigów inspirowana historią Tomb Kings 4 nowe grywalne legendarne lordy...

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Rome 2 - Pirates and Raiders Culture Pack PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
36,32 zł

DO KOSZYKA

Pakiet kultur Pirates & Raiders. Stań się plagą starożytnego świata dzięki Total War™: ROME II - Pakiet kultur Pirates & Raiders. Przedstawiając nową grywalną kulturę ..

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Warhammer - The King and the Warlord PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
145,94 zł

DO KOSZYKA

The King & The Warlord to drugi pakiet Lordów do Total War: WARHAMMER. Wzmacniając siły zarówno Zielonoskórych, jak i Krasnoludów, wprowadza słynne, rywalizujące postacie,..

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Attila - Slavic Nations Culture Pack PL (DLC) (klucz STEAM)
49,69 zł

DO KOSZYKA

Słowianie to wytrwałe i ruchliwe ludy, które zapuszczały się daleko poza stepy, w celu rekolonizacji i tchnięcia nowego życia w te opuszczone ziemie...

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Attila - Imperia Piasku PL (DLC) (klucz STEAM)
64,75 zł

DO KOSZYKA

Z powodu dramatycznych zmian religijnych i ich wpływu na te kultury w tamtych czasach, pakiet kultur Pustynne imperia zawiera liczne zmiany, które zwiększają...

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Warhammer - Call of the Beastmen PL (DLC) (klucz STEAM)
79,38 zł

DO KOSZYKA

Coś porusza się w głębokich, ciemnych lasach Starego Świata. Pomiędzy powykręcanymi pniami Władcy Bestii stają się niespokojni, pochłaniając pragnienie...

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Attila - Blood & Burning PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
24,22 zł

DO KOSZYKA

Barbarzyńcy powstają, a Hunowie zalewają świat. Tymczasem cesarstwo zachodniorzymskie chwieje się w posadach, przebijane tysiącem mieczy...

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Warhammer - The Grim & The Grave PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
66,21 zł

DO KOSZYKA

Grim & The Grave to pierwszy pakiet Lordów do Total War: WARHAMMER. Wzmacniając siły zarówno Imperium, jak i Wampirów, wprowadza słynne rywalizujące postacie...

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: Attila- Longbeards Culture Pack PL (DLC) (PC) (klucz STEAM)
41,01 zł

DO KOSZYKA

Total War™: ATTILA – Pakiet Kultur Długobrodych

Informacje o zawartości do pobrania:
Pakiet Kultur Długobrodych dodaje trzy nowe grywaln

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Total War: ATTILA - Celts Culture Pack PL (PC) (klucz STEAM)
16,74 zł

DO KOSZYKA

Total War™: ATTILA – Pakiet kultur celtyckich Informacje o DLC: Pakiet kultur celtyckich zawiera trzy nowe grywalne frakcje dla Total War™: ATTILA. Piktowie, Kaledończycy...

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zamknij