Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Total War: Warhammer II - The Twisted & The Twilight PL (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Total War: Warhammer II - The Twisted & The Twilight PL (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest dlc?
tak
wersja językowa
język polski (interfejs, napisy), język angielski (interfejs, napisy, audio)

Opis produktu

Ta zawartość wymaga podstawowej gry Total War: WARHAMMER II na Steam do działania.

 

Ten pakiet lordów do Total War: WARHAMMER II wprowadza dwóch legendarnych lordów dla skavenów oraz leśnych elfów. Każdy z nich przewodzi własnej frakcji i wnosi do gry nowe postacie, jednostki, wyjątkowe mechaniki rozgrywki oraz cele fabularne.

 

Dzikie energie Wielkiego Wiru stworzyły wyrwę w Śniącej Gęstwinie. Czy może ona dać początek demonicznej inwazji? W obliczu wielkiego niebezpieczeństwa królowa Ariel z Athel Loren wysyła swe zaufane emisariuszki, Siostry Zmierzchu, by przygotowały grunt pod rytualne zamknięcie.

 

Dowiedziawszy się o planie Ariel, Throt Nieczysty wyczuwa okazję. Jeśli zdoła pokonać Siostry i pojmać elfią królową, gdy ta będzie bezbronna, być może uda mu się ujarzmić jej esencję i wyleczyć wywołane jego spaczonym metabolizmem wieczne napady głodu…

 

LEGENDARNI LORDOWIE:

Leśne elfy: Siostry Zmierzchu

 

Niegdyś pojedyncza istota, przez Splot rozdzielona na rodzeństwo, Naestra i Arahana są niczym ogień i woda. Razem działają w służbie królowej Ariel, dowodząc jej leśnymi wojownikami, a póki obie nie padną w boju, nie można ich zabić. Siostry Zmierzchu muszą przygotować polanę na przybycie Ariel i chronić ją, gdy odprawia rytuał.

 

Jednostki:

Ariel: Królową Athel Loren można zwerbować jako legendarną bohaterkę. Rzuca potężne zaklęcia, nie odstając także w walce wręcz.

Tkaczka Czarów: Rzucający zaklęcia lord, którego można zwerbować, by manipulował Domeną Życia, Bestii, Cieni, Mroku i Wysokiej Magii.

Zoaty: Potężne i wielkie bestie, potrafiące władać zaklęciami Domeny Życia.

Rycerze na Wielkich Jeleniach: Ciężka jazda leśnych elfów, pozwalająca rozbić szeregi piechoty i zdziesiątkować lżejszą jazdę.

Pieśniarze Klingi: Elitarni Tancerze Wojny dzierżący miecze.

 

Skaveni: Throt Nieczysty

Wieczny głód zadręcza Throta, Mistrza Mutatora klanu Moulder. Przeprowadzane na sobie eksperymenty uczyniły go potężnym, jednak znacznie zwiększony metabolizm oznacza, że musi on nieustannie jeść, by przetrwać. Za wszelką cenę pragnie przerobić królową leśnych elfów na magiczną papkę, którą mógłby pożreć i nasycić w końcu swój głód.

 

Jednostki:

Ghoritch: Były generał Archaona Wszechwybrańca, który za zignorowanie rozkazów dowódcy został zesłany do Piekielnej Otchłani. Tam Throt przeszczepił jego mózg do ciała Szczurogra, tworząc wynaturzenie o niebywałej szybkości, sile i inteligencji. Ghoritcha można zwerbować jako legendarnego bohatera.

Mistrz Stada: Ten bohater pełni rolę wsparcia z obszarowymi oraz celowanymi premiami, przyzywa Szczurowilki w sam wir walki i może zasiadać na Przeraźliwym Pomiocie.

Szczurowilki: Wysoce mobilne bestie stadne, które są dostępne w odmianie trującej i przebijającej pancerz.

Zmutowany Szczurogr: Duży potwór walczący w pojedynkę, biegły w tradycyjnej bitce.

Przeraźliwy Pomiot: Ogromny i szybki potwór, zdolny się przebić przez szeregi piechoty. Może także służyć jako wierzchowiec dla Throta Nieczystego i Mistrza Stada.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj