Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Total War: WARHAMMER - Norsca (PC) PL DIGITAL (klucz STEAM)
Do schowka

Total War: WARHAMMER - Norsca (PC) PL DIGITAL (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
data premiery
2017-07-24
czy to jest dlc?
tak
wersja językowa
język polski (napisy), język angielski (interfejs, napisy, audio)

Opis produktu

Wymaga podstawowej wersji gry Total War: Warhammer na platformę Steam do działania.
 
Zamów grę Total War: Warhammer II przed premierą, a ten dodatek do gry Total War: Warhammer otrzymasz za darmo!




Na dalekiej północy, między Pustkowiami Chaosu i Morzem Pazurów, leży Norsca. Ten niegościnny półwysep na dalekiej północy Starego Świata jest domem okrutnych plemion wojowników, zaprawionych w boju przez nieustępliwe zamieci, lodowatą tundrę oraz potwornych mieszkańców tej przeklętej krainy. Są fanatycznymi wyznawcami Mrocznych Bogów i zrobią wszystko, aby dowieść swej potęgi, poszukując godnych przeciwników i nowych obszarów do plądrowania.

Styl gry
Norskańska kampania skupia się na ciągłym plądrowaniu i zniszczeniu. Ich głównym źródłem dochodów są najazdy i kradzieże. Prowadzi to do bardzo mobilnego i skupiającego się na walce stylu gry – twoje armie muszą się stale poruszać i często ścierać z wrogiem. Burzenie osad umożliwia wznoszenie monolitów poświęconych Mrocznym Bogom Norski... a oni zawsze nagradzają wiernych!

W walce armie Norski są szybkie i okrutne, a ich trzon stanowią dzicy i ciężko uzbrojeni grasanci. Po wzniesieniu odpowiednich budynków mogą werbować różne potworne jednostki, takie jak trolle, wojowników fimirów, norskańskie wilki lodowe i skórne wilki. Na szczycie drzewka rozwoju budynków znajduje się żmij mrozu i olbrzymi mamut wojenny.

Wyjątkowe mechaniki Norski
Oddanie bogom
Po podbiciu osady norskańskie frakcje mają wyjątkową możliwość po bitwie. Poza okupacją i plądrowaniem, mogą zniszczyć osadę i wnieść monolit jednego z czterech Mrocznych Bogów, których personifikują jako Orła, Kruka, Węża i Ogara. Im więcej takich tworów, tym większa przychylność bogów. Nagrody są przyznawane jako coraz większe premie do kampanii oraz bitw czy, w niektórych przypadkach, wyjątkowych jednostek lub postaci.

Warunki zwycięstwa
Złożenie przysięgi na wierność jednemu z bogów i zdobycie jego najwspanialszej nagrody otwiera drogę do zwycięstwa w kampanii. Bogowie są zazdrośni i odtrącona przez ciebie trójka nie będzie tym zachwycona. Wyślą najpotężniejszych czempionów, aby rzucili ci wyzwanie, co aktywuje serię zadań prowadzących do wspaniałego zakończenia.

Polowanie na potwory
Gdy umiejętność „Łowca Potworów” zostanie odblokowana w drzewku technologicznym, norskańska frakcja zyskuje dostęp do Potwornych Arkan. W tej starożytnej księdze znajduje się lista najpotężniejszych bestii i potworów, które zamieszkują świat. Gracz może wybrać początkowe polowania, dzięki czemu wyruszy na składające się z wielu etapów zadanie, kończące się bitwą z tymi legendarnymi stworzeniami. Po pokonaniu ich gracz otrzyma legendarne trofea, które może przekazać swoim postaciom. W niektórych przypadkach potwory mogą być okiełznane i wykorzystywane w bitwach.

Odmrożenie
W oddziałach pojawiają się lodowe jednostki, takie jak norskańskie wilki lodowe i norskańskie lodowe trolle, które dysponują umiejętnością bierną „Odmrożenie”. Ten nowy efekt w znacznym stopniu spowalnia jednostki walczące w zwarciu, dzięki czemu łatwiej można dogonić uciekających lub próbujących zajść z flanki. Potężny żmij mrozu dysponuje umiejętnością „Aura Chłodu”, która przez cały czas spowalnia ruch pobliskich wrogich jednostek.

Dominacja!
Zbierz norskańskie plemiona, pokonując ich przywódców w walce. Taki pokaz dominacji sprawi, że łatwiej przyjmą twoje zwierzchnictwo!

Posterunki
Posterunki grasantów można zakładać w podbitych nadmorskich osadach poza Norscą. Oferują one podstawowe opcje werbunkowe i przydają się do uzupełniania strat twoich wędrujących armii. Zdobycie stolic frakcji poza Norscą – takich jak Altdorf, Zamek Drakenhof i tym podobnych – umożliwi założenie norskańskich osad. Władanie tymi miastami pozwala także na poznanie sekretów pierwszych właścicieli, co odblokowuje wyjątkowe technologie badawcze.

Nowi legendarni lordowie
Kampanii Norski może przewodzić jeden z dwóch legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec, przywódca frakcji Norsca, lub Throgg, król trolli i przywódca frakcji Zimowy Kieł. Każdy z nich zaczyna w innym miejscu i posiada wyjątkowe premie do kampanii oraz bitwy.

Wulfrik Wędrowiec
Wulfrik jest nieustępliwym katem. Przemierza lądy i morza odziany w czaszki ofiar, wzbudzając szacunek. Zabijał smoki i królów, wysoko urodzonych lordów i legendarne bestie. Nikt nie odmawia rzuconego przez niego wyzwania – szczególnie, że zostaje wygłoszone w ojczystym języku ofiary.

Wulfrik jest potężnym przywódcą i fechmistrzem o wyjątkowych umiejętnościach oraz mającym dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Posiada atrybut „Napastnik oblężniczy”, który umożliwia mu zignorowanie konieczności posiadania machin oblężniczych przed zaatakowaniem osad otoczonych murami. Wszystkie jednostki mamutów w jego armii zyskują premię do ataku w zwarciu, wszystkie jednostki grasantów mają zmniejszony koszt utrzymania, a każda jednostka w jego świcie wzbudza strach.

Wulfrik posiada także osobistą umiejętność do walki zwaną „Morski Kieł”, na cześć swojego słynnego statku. To potężny atak o dużym zasięgu. Użyty w odpowiednim momencie może powalić i zabić wielu wrogów. W czasie walki umiejętność „Łowca Czempionów” umożliwia mu unieruchomienie wrogich postaci, gdy z nim walczą.

Throgg
Trolle słyną nie tylko z siły fizycznej, ale także kompletnego braku inteligencji. To właśnie wyróżnia Throgga spośród reszty jego pobratymców – jest wyjątkowo inteligentny jak na swój gatunek. Jego szczerbaty wizerunek skrywa przebiegłość, którą Throgg wykorzystuje, aby zaprowadzić mróz północy w krainach ludzi.

Throgg to potężny przywódca i wojownik o wyjątkowych umiejętnościach oraz mający dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Ponieważ jest królem trolli, jednostki trolli i lodowych trolli mają zmniejszony koszt utrzymania, a wszystkie jednostki w jego armii są niewrażliwe na wszelkie formy wyczerpania. Wzmacnia także odporność fizyczną wszystkich trolli i lodowych trolli.

Jeżeli Throgg przechwyci osadę Eringrad w Krainie Trolli, może tam wybudować wyjątkowy budynek – Jaskinia Kamiennego Tronu – który wzmacnia wszystkie trolle. Dysponuje też wyjątkowym atakiem zwanym „Obfite wymioty”.

Nowy władca
Przywódca grasantów
Przywódcy grasantów, stojący na czele norskańskich armii, mogą pochwalić się wyjątkowymi sekwencjami osobistych specjalizacji na swoich drzewkach umiejętności, co pozwala im doskonalić określone aspekty walki i osiągnąć potężne zdolności aktywne oraz pasywne, które wpływają na ich skuteczność bojową. Każda z tych ścieżek specjalizacji związana jest z jednym z czterech norskańskich bogów, a charakter tych zdolności inspirowany jest jego postacią. Wodzowie mogą także odblokowywać serie wierzchowców aż do potężnego mamuta wojennego.

Nowi bohaterowie
Norskańskie armie mogą werbować trzy nowe rodzaje bohaterów do wspierania wojska i wykonywania akcji na mapie kampanii.

Łak wilczej skóry
Te ogromne bestie są pod każdym względem lepsze od spokrewnionych z nimi wilczych skór. Są nie tylko potężnymi wojownikami, skutecznymi w walce z dużymi wrogami, ale też mają dwie odrębne, wzajemnie wykluczające się ścieżki rozwoju umiejętności, które dają im duże premie do wsparcia pobliskich jednostek w ataku lub obronie.

Szaman czarownik (domeny śmierci, metalu, ognia)
Norskańscy czarownicy mogą specjalizować się w domenach metalu, ognia lub śmierci. Jednak Norskanin to zawsze Norskanin... ci magowie to nie wymoczki! Poprawiają atak w zwarciu i mogą jeździć rydwanami.

Siewca niedoli fimirów (domeny cienia, ognia)
Siewcy niedoli fimirów są wprawnymi czarownikami, ale dzięki imponującej posturze i muskulaturze są również potężnymi wojownikami. Ci bohaterowie o podwójnej roli najlepiej sprawdzają się w wirze walki, rzucając czary i wspomagając oddziały zdolnościami bojowymi. Posiadają również ataki magiczne i są w stanie rozbijać zbroje.



© Copyright Games Workshop Limited 2015. Warhammer, the Warhammer logo, GW, Games Workshop, The Game of Fantasy Battles, the twin-tailed comet logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under licence. Developed by Creative Assembly and published by SEGA. Creative Assembly, the Creative Assembly logo, Total War and the Total War logo are either registered trademarks or trademarks of The Creative Assembly Limited. SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Holdings Co., Ltd. or its affiliates. All rights reserved. SEGA is registered in the U.S. Patent and Trademark Office. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj