Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution - The Last Stand Necron Overlord (PC/MAC/LX) DIGITAL (klucz STEAM)
Do schowka

Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution - The Last Stand Necron Overlord (PC/MAC/LX) DIGITAL (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest dlc?
tak
wersja językowa
język angielski (interfejs, napisy, audio)

Opis produktu

Wymaga podstawowej wersji gry Warhammer 40,000: Dawn of War II: Retribution na platformę Steam do działania.
 

 
Przedstawiamy Władcę Nekronów, zupełnie nowego bohatera do trybu Reduta w grach Warhammer® 40,000® Dawn of War® II: Retribution™ i Warhammer® 40,000® Dawn of War® II: The Last Stand Alone™.
 
Władcy Nekronów prowadzą legiony w bój, oczekując od swoich podwładnych absolutnego posłuszeństwa. Wyposażeni w skrzące się kosy bojowe i potężną broń starożytnego pochodzenia, likwidują wrogów przy oślepiających błyskach energii.
 
Władcy pogardzają niższymi rasami i są przeświadczeni o swej wyższości. Szybka śmierć czeka tylko tych, którzy wykażą się męstwem w boju. Pozostali wrogowie giną w agonii i poniżeniu.
 
Władca Nekronów wprowadza na plac boju zupełnie nowy styl walki. Może być szybkostrzelnym “krążownikiem” dalekiego zasięgu albo ekspertem walki wręcz. Jego wyposażenie odpowiada każdemu ze stylów walki.
 
Charakterystyczna zdolność Władcy Nekronów pozwala mu przywołać na pole bitwy Żniwiarza Nocy – to gwiezdne bóstwo sieje zniszczenie pośród wszystkich wrogów Władcy.
 
Cechy charakterystyczne

- 31 elementów wyposażenia bojowego
- 14 aktywnych nowych i unikatowych zdolności
- 2 nowe osiągnięcia
- 17 cech
- 20 poziomów postępów

 
Wyposażenie bojowe
Znak katakumb
Mroczne Pająki Canoptek były niegdyś strażnikami potężnych sarkofagów. Po przebudzeniu, dołączyły do legionów nieumarłych, zapewniając naprawy, zbierając materiały, a gdy trzeba, także niszcząc wrogów.
Władca noszący ten znak otrzymuje dodatkową energię.
 
Znak gwiezdnych bóstw
Wszyscy C’tan charakteryzują się okrucieństwem. Domagają się czci i wierności, czasami nagradzając swoich wyznawców skromnymi podarkami. Noszący ten znak otrzymuje niewielką premię regenerację energii.
 
Znak upiora
Koszmarne Upiory Canoptek z łatwością przemieszczają się po polach bitew, niosąc wrogom przerażenie i śmierć. Ten znak daje Władcy premię szybkości poruszania się.
 
Znak żywego metalu
Crypteki często próbują ulepszyć istniejącą technologię nekronów. Ten znak daje dodatkowe zdrowie i regenerację zdrowia.
 
Znak odzyskania
Noszący ten starożytny, przerażający znak, potrafi wysysać zdrowie z wrogów. Władca otrzymuje dużą premię regeneracji zdrowia, w zależności od ilości wrogów, znajdujących się w pobliżu.
 
Znak niestrudzonych żniw
Po przebudzeniu się z wielkiego snu, Lordowie i Władcy tracili znaczną część swojej osobowości, a czasem nawet zdrowia psychicznego. Światy i cywilizacje znajdujące się w okolicy krypt często padały pod kosami tych szalonych żniwiarzy.
Noszący ten znak szybciej regeneruje wszystkie zdolności.
 
Znak nieustępliwości
Wielu mieszkańców Imperium uważa, że nekroni są nie do powstrzymania. Choć jest to pewna przesada, tego typu myślenie może ocalić życie. Ten znak daje dodatkową premię pancerza.
 
Skarabeusze okowów umysłu
Celem nekronów jest niszczenie lub zniewalanie. Kiedy destrukcja nie jest pożądana, a planeta wciąż się im opiera, na powierzchnię wysyłane są skarabeusze okowów umysłu. Nie wiadomo, ile planet złożyło broń w obliczu potęgi tych stworów, wpływających na umysły swoich ofiar.
Skarabeusze okowów umysłu na pewien czas powodują, że wróg zwraca się przeciwko swoim sojusznikom.
 
Nanoskarabeusze
Władcy i tak posiadają zdolności regeneracji nekrodermy, a nanoskarabeusze dodatkowo chronią ich przed niewielkimi obrażeniami.
 
Całun koszmaru
Po aktywacji, efekty zmian umysłowych całunu koszmaru można wyczuć niemal natychmiast. Wrogowie o słabej psychice uciekają w przerażeniu po tym, jak ich myśli zostają zatrute.
 
Zmieniacz fazy
Starożytni Cryptecy nekronów udoskonalili sztukę „wskakiwania i wyskakiwania z rzeczywistości”. Czyni ich to naprawdę przerażającymi machinami wojennymi. Osobisty zmieniacz fazy pozwala Władcy natychmiast przeskakiwać krótkie dystanse, aby zbliżyć się do wroga albo uciec od niebezpieczeństwa.
 
Filakteria
Setki maszyn podobnych do pająków, zamknięte w talizmanie o kształcie skarabeusza. W przypadku śmiertelnej rany, natychmiast ją leczą.
 
Monolityczny diadem
Najważniejszym symbolem nekronów jest Monolit. Wystarczy jeden z nich, górujący nad polem bitwy, aby zasiać strach i zwątpienie w sercach wrogów. Częściowo transportowiec, a częściowo krążownik, Monolit pozostawia po sobie wyłącznie zagładę.
Znaleziony w przedsionku rozbitego Monolitu, diadem ten zmniejsza wymagania energetyczne wszystkich zdolności Władcy.
 
Diadem Nemesora
Zaszczytny tytuł Nemesora przyznawany jest szlachcicowi dowodzącemu w konkretnej kampanii. Czasowo spaja on wrogie sobie dynastie i armie nekronów w jedną, wydajną i potężną formację wojskową.
Diadem ten daje Władcy dodatkowe zdolności bojowe, choć i bez tego są one ogromne.
 
Diadem ożywienia
Zdecydowanie najbardziej przerażającą cechą nekronów jest ożywienie. Wiele kronik przedstawiających bitwy z nekronami mówi o nieszczęsnych żołnierzach, którzy walcząc z kolejnym wrogiem, zostają zabici przez wskrzeszonego, uprzednio pokonanego przeciwnika.
Poległy władca może się sam wskrzesić po krótkim czasie.
 
Diadem technomancera
Broń nekronów jest na tyle skomplikowana, że jej budowę rozumieją jedynie najbardziej zaawansowani technomancerzy nekronów, zwani Cryptekami. Całe wieki trwa nauka umiejętności tkania broni z żywego metalu i energii.
 
Diadem tachionowy
Technologia tachionowa jest niezwykle misterna i precyzyjna. Srebrzyste pociski wystrzeliwane przez tę broń w okamgnieniu zmieniają się z metalowych odłamków w niepowstrzymane ładunki energii.
 
Szaty wskrzeszenia
Sfera wskrzeszenia potrafi wyratować sojuszników od niemal śmiertelnych ran. To potężne, starożytne urządzenie, jest bardzo zaawansowane technologicznie i mogą go używać wyłącznie nekrońscy regenci.
 
Szaty Tesseractu
Labirynty Tesseractu to tak naprawdę filary międzywymiarowe, używane do niewolenia. Wyglądają niepozornie, ale te starożytne urządzenia są niezwykle cenne i bardzo poszukiwane przez niższe rasy.
Po włączeniu, Labirynt Tesseractu unieruchamia wrogów i czyni ich narażonymi na ataki.
 
Szaty Żniwiarza Nocy
Sadystyczni i niewiarygodnie okrutni, C’tan znani są także pod przydomkiem „Żniwiarzy Nocy”. Są najstarszymi i najpotężniejszymi ze swego gatunku. Kiedy nekronom udało się w końcu pokonać gwiezdnego boga, miliony lat temu, rozpadł on się na tysiące odłamków. Odłamki te wciąż zawierają ogromną moc i zostały zamknięte w Labiryntach Tesseractu, do wykorzystania wyłącznie w sytuacjach największego zagrożenia.
Po uwolnieniu, postać Żniwiarza Nocy zadaje obrażenia i oszałamia wrogów znajdujących się w pobliżu.
 
Ostrze dnia zagłady
Choć Księga Nocy Żałobnej, znajdująca się w Bibliotece Czarnych Eldarów, opisuje ostateczną zagładę ludu Necrontyr z ręki Mistyfikatora, ich przejście w zaświaty miało też swoje korzyści. Teraz, miliony lat po rozpoczęciu Wielkiego Snu, część nekrońskich Crypteków i astromantów próbuje odwrócić zło, które stało się ich udziałem z powodu własnej, niezaspokojonej ambicji.
 
Laska obelisku
Nekrońskie obeliski to przerażające budowle, często wznoszone w miejscu najbardziej zażartych walk. Potworne pijawki Canopteków przysysają się do ich zewnętrznych ścian i szybko naprawiają wszelkie uszkodzenia. Bronią ich sfery Tesli, których wyładowania elektryczne potrafią powalić kilku wrogów jednocześnie. Obeliski są niezwykle potężnymi bateriami przeciwlotniczymi.
 
Laska Faerona
Na początku straszliwej wojny z C’tan, pewien Faeron, Kabahkar, nakazał swym lojalnym Cryptekom zbudować potężną laskę światła. Nie był z niej zadowolony, a więc nie wstrzymywał prac aż do zakończenia konfliktu. W momencie rozpoczęcia Wielkiego Snu, nie był już w stanie skorzystać z jej potęgi w walce z bogami gwiazd.
 
Gwiezdna laska
Po podbiciu Kronusa Krwawe Kruki zapobiegły przebudzeniu się świata krypt i zdobyły tę niesamowitą laskę światła. Niestety, po rozpoczęciu badań nad tym artefaktem, utracono kontakt z zespołem naukowców.
 
Lanca anihilacji
Niekwestionowani mistrzowie wojen, Lordowie Zniszczenia, mogą mierzyć się z każdym Lordem lub Władcą nekronów. Żądza krwi tych szlachetnie urodzonych wojowników jest niemal niepohamowana.
Ta konkretna broń wyzwala salwę energii, zadając potężne obrażenia wrogom znajdującym się w zasięgu jej rażenia.
 
Żniwiarz próżni
Dynastia Nekthystów zdobyła tę niesamowitą broń, gdy ta po prostu pojawiła się w zbrojowni świata koron, kiedy Nocny Żniwiarz został ostatecznie zniewolony. Niezależnie od tego, czy tak rzeczywiście było, żniwiarz próżni jest naprawdę efektowny – potrafi przebić najpotężniejszy pancerz jednym ciosem.
 
Bojowa kosa wyginięcia
Władca dzierżący tę budzącą grozę kosę, może wytworzyć fizyczną barierę energii, która zapobiega poruszaniu się. Poprzedni właściciele używali jej, aby zagonić wrogów do narożnika i tam ich zgładzić w czasie, kiedy ich sojusznicy bezradnie się temu przyglądali.
 
Bojowa kosa falangi
Zwykli żołnierze nekronów spokojnie mogą się mierzyć z najbardziej elitarnymi wojskami młodszych ras. Ustawieni w szyku bojowym, nekroni przygniatają wroga ogniem z działek gaussa i rażą go z niesamowitą determinacją.
Obrażenia zadawane tą kosą bojową są jeszcze większe w pobliżu jej nieszczęsnych ofiar.
 
Laska światła
Laska światła jest zarówno symbolem szlachetnego urodzenia, jak i mocy. Wystrzeliwuje ona doładowane pociski energetyczne. Sprawdza się też w trakcie walki wręcz.
 
Diadem Władcy
Przekazywane z pokolenia na pokolenie w ramach dynastii, Diademy Władcy są niezwykle cenne dla ich posiadaczy – są znakiem ponadczasowej lojalności i spuścizny.
 
Szaty Władcy
Ceremonialne szaty najpotężniejszej szlachty nekrońskiej.
 
Zdolności
Strzała tachionowa
Wystrzeliwuje w kierunku wroga rozpędzony pocisk, przebijający pancerz.
 
Powrót nieśmiertelnych
Pozwala skorzystać z potężnej mocy wewnętrznej, aby wyssać energię z wrogów znajdujących się w pobliżu. W tym czasie walka jest niemożliwa, ale znacznie wzrasta regeneracja zdrowia.
 
Naprawy nanoskarabeuszy
Nakazuje bezczynnym nanoskarabeuszom rozpoczęcie naprawy krytycznych obrażeń.
 
Sfera wskrzeszenia
Uwalnia starożytną energię sfery wskrzeszenia. W promieniu jej działania nikt nie może zabić sojuszników, a jeśli już polegli, po pełnej aktywacji zostają wskrzeszeni.
 
Zmiana fazy
Na chwilę wyskocz z rzeczywistości i zmaterializuj się z powrotem nieco dalej.
 
Krypta Tesseractu
Wytwarza kieszonkowy labirynt międzywymiarowy, w którym zostają uwięzieni wrogowie.
 
Labirynt Żniwiarza Nocy
Zaryzykuj anihilację i skorzystaj z mocy odłamka Żniwiarza Nocy C’tanów, aby siać zniszczenie wśród wrogów.
 
Uderzenie nicości
Wyssij energię z laski światła lub kosy bojowej, dzierżonej przez cel, odrzuć go w tył i zadaj obrażenia.
 
Bezlitosne uderzenie
Zmiażdż wrogów, znajdujących się w pobliżu, niesamowitym uderzeniem ostrza dnia zagłady.
 
Skarabeusze okowów umysłu
Wyślij skarabeusze przejmujące umysł w kierunku wrogiego oddziału, dzięki czemu przez krótki czas będzie on walczył po twojej stronie.
 
Salwa anihilacji
Kilka promieni czystej śmierci, wystrzeliwanych szybko po sobie w oznaczony cel.
 
Bariera nekrotyczna
Wytwarza barierę, która zatrzymuje lub zmienia marszrutę wrogów. Przeciwnicy złapani w barierę w momencie jej materializacji, zostają odrzuceni w tył.
 
Uderzenie entropii
Pełne nienawiści uderzenie Żniwiarza Pustki na krótki czas całkowicie niszczy pancerz celu i jednostek znajdujących się w pobliżu.
 
Całun koszmaru
Wypełnij słabe umysły pobliskich wrogów obrazami całkowicie niwelującymi ich odwagę. Wywołaj rozpacz i spowoduj, że uciekną w popłochu.
 
Osiągnięcia
Czerwone żniwa
Zalicz w sumie 100 fal wrogów jako Władca.
 
Władca powstałej zagłady
W trakcie jednej rozgrywki, dwa razy wskrześ dwóch sojuszników jednocześnie (lub jednego sojusznika i siebie) za pomocą sfery wskrzeszenia.
 
 
 
 
Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution © Copyright Games Workshop Limited 2016. Dawn of War II, the Dawn of War logo II, GW, Games Workshop, Space Marine, 40K, Warhammer, Warhammer 40,000, 40,000, the ‘Aquila’ Double-headed Eagle logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under license. This release is developed by Relic Entertainment and published by SEGA. SEGA, the SEGA logo, Relic Entertainment and the Relic Entertainment Logo are either registered trade marks or trade marks of SEGA Holdings Co., Ltd or its affiliates. All rights reserved. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners. AMD, the AMD Arrow logo, ATI, the ATI logo, AMD Athlon, Radeon and combinations thereof are trademarks of Advanced Micro Devices, Inc. DivX is a registered trademark of DivX, Inc., in the USA and other countries. All other trademarks, logos and copyrights are the property of their respective owners.

 

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj