Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Field of Glory II: Medieval - Swords and Scimitars (DLC) (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Field of Glory II: Medieval - Swords and Scimitars (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji

53,99 zł

46,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 46,00 zł
Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
czy to jest dlc?
tak
data premiery
2021-09-23
data premiery cyfrowej
2021-09-23
minimalne wymagania sprzętowe
OS: Windows 8 / 10 Processor: 2.0GHz i5/A8 or better Memory: 6 GB RAM Graphics: 1GB DirectX 9 Compatible Graphics Card DirectX: Version 9.0c Storage: 5 GB available space
rekomendowane wymagania sprzętowe
OS: Windows 8 / 10 Processor: 2.0GHz i5/A8 or better Memory: 8 GB RAM Graphics: Discrete 2GB DirectX 9 Compatible Graphics Card DirectX: Version 9.0c Storage: 6 GB available space
wersja językowa menu
British flag French flag German flag Spanish flag
prawa
©2020 Slitherine Ltd. All Rights Reserved. Field of Glory II, Field of Glory II Medieval, Slitherine Ltd. and their Logos are all trademarks of Slitherine Ltd. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. Developed by Byzantine Games.

Opis produktu

Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Field of Glory II: Medieval.

 

Cesarstwo Bizantyjskie rozpoczęło XI wiek od silnej pozycji – przesunęło swoją granicę na wschód, przeciw podzielonym emiratom muzułmańskim i całkowicie zniszczyło Bułgarów na Bałkanach. Wszystko miało się zmienić w 1071 roku, kiedy ponieśli oni katastrofalną klęskę z rąk Turków seldżuckich w bitwie pod Manzikertem. Ci koczowniczy zdobywcy niedawno przeszli na islam i szybko ustanowili sułtanat rządzący od Afganistanu po Palestynę. Idąc za Manzikertem, zabrali Bizantyjczykom prawie całą Anatolię.

 

Gdy cesarz bizantyjski Aleksy Komnen walczył o powstrzymanie postępów Seldżuków, zaapelował do Zachodu o najemników. Ta prośba została uwzględniona przez papieża Urbana II, który prawdopodobnie postrzegał ją jako okazję do realizacji własnych celów. Na soborze w Clermont w 1095 roku wezwał do krucjaty, by ocalić wschodnie kościoły i odzyskać Ziemię Świętą z rąk muzułmanów.

 

Moment był przypadkowo właściwy, ponieważ potężne imperium seldżuckie zaczęło się rozpadać, sułtanat Rûm w Anatolii (współczesna azjatycka Turcja) odłączył się od Wielkiego imperium seldżuckiego w 1077 r., a lokalni syryjscy atabegowie byli w praktyce na wpół niezależni i podzieleni . Pierwsza krucjata ostatecznie zdobyła Jerozolimę w 1099 roku i ustanowiła szereg państw krzyżowców w Palestynie i Syrii. Czyniąc to, wywołali gorzką niechęć między muzułmanami, zachodnimi chrześcijanami i Bizantyjczykami, co doprowadziło do dwóch wieków konfliktu.

 

Kilka głównych krucjat miało nastąpić po pierwszej, ponieważ państwa krzyżowców walczyły o swoje istnienie z kolejnymi odradzającymi się państwami islamskimi: Fatymidami, Zangidami, Ajjubidami i wreszcie mamelukami, którzy unicestwili ostatnią twierdzę krzyżowców Akkę w 1291 roku.

 

Tymczasem dalej na wschód pojawiało się znacznie większe zagrożenie dla cywilizacji islamskiej. Szybko rozwijający się Mongołowie zniszczyli Khwarazmian Shahdom do 1231 r., Chrześcijańskie królestwo Gruzji upadło w 1239 r., A Seldżukowie zostali pokonani i zmuszeni do bycia wasalami w 1243 r. Do 1258 r. Asasyni z Alamutu i szczątki niegdyś wielkiego kalifatu Abbasydów , również został zdobyty. Tylko mamelucy z Egiptu byli w stanie ostatecznie zakończyć natarcie Mongołów, odnosząc zwycięstwo pod Ain Jalut w 1260 roku.

 

Na Bałkanach Cesarstwo Bizantyjskie pozostawało silne do 1204 roku, kiedy to Konstantynopol padł ofiarą czwartej krucjaty. Następnie znaczna część starego imperium została przejęta przez zachodnich krzyżowców i Wenecjan, którzy zaplanowali całe to plugawe przedsięwzięcie. Bizantyjczycy bronili się w czterech fragmentach: Imperia Trebizondy i Nicei oraz Despotaci Rodos i Epiru. Ostatecznie Cesarstwo Nicejskie odzyskało Konstantynopol w 1261 roku, ale potęga Bizantyjczyków została złamana na zawsze i byli teraz tylko pomniejszym państwem.

20 kolejnych narodów i frakcji obejmujących Europę Południowo-Wschodnią i Bliski Wschód od 1040 r. do 1270 r. n.e. Należą do nich Arabowie (Syria / Irak), Ormianie (Cylicyjczycy), Bułgarzy, Bizantyjczycy (Cesarstwo Główne, także Nikaia, Epiros i Trebizond), krzyżowcy, Cypryjczycy (Królestwo Lusignanów), Dailami, Egipcjanie Fatymidów, Gruzini, Ghaznawidzi, Ghurydzi, Indianie ( Radźputowie, inni hinduiści, muzułmanie), Khwarazmianie, państwa łacińskie w Grecji, mameluccy Egipcjanie, Mongołowie (Ilchanidowie), Pieczyngowie, Turcy seldżuccy, Serbowie i państwa syryjskie. Każdy z nich ma swój własny, wierny historycznie sztandar.

35 dodatkowych jednostek (11 zupełnie nowych, 24 nowe w średniowieczu), co pozwoli na dokładne odwzorowanie oddziałów wszystkich nowych frakcji.

41 dodatkowych list armii, pozwalających na tworzenie historycznie realistycznych armii dla każdej z powyższych frakcji i ich sojuszników w różnych terminach w tym okresie, co zwiększa całkowitą liczbę średniowiecznych list armii do 146. Ponadto armie mogą zawierać kontyngenty od historycznych sojuszników. Daje to około stu tysięcy permutacji. Nigdy nie zabraknie Ci nowych pojedynków do wypróbowania.

8 innych historycznych scenariuszy obejmujących kluczowe starcia z tego okresu w epickiej skali. Należą do nich Manzikert 1071, Dorylaeum 1097, Ascalon 1099, Sirmium 1167, Arsuf 1191, La Forbie 1244, Homs 1281 i Kili 1299.

53 więcej historycznych pojedynków dodano do trybu szybkiej bitwy, zwiększając ich łączną liczbę do 150, rozgrywanych z dowolnej strony.

4 bardziej historyczne kampanie obejmujące głównych przywódców i konflikty epoki: Alexios Komnenos, Pierwsza krucjata, Manuel Komnenos, Saladyn.

Kampania piaskownicy została rozszerzona o wszystkie nowe listy armii, pozwalając ci poprowadzić dowolny naród (i jego historycznych sojuszników) przeciwko dowolnemu innemu narodowi (i ich sojusznikom) – dając ponad dwadzieścia tysięcy permutacji.

Moduły bitew niestandardowych Time Warp zostały rozszerzone o wszystkie nowe listy armii.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj