Opis produktu
mTalent Opóźniony rozwój mowy + mTalent Afazja Pakiet Ekspert
Opóźniony rozwój mowy
Zestaw ekranów interaktywnych z ćwiczeniami wspomagającymi stymulację językową dzieci, w tym grupy z podejrzeniem lub diagnozą opóźnionego rozwoju mowy i innymi trudnościami w przyswajaniu języka
Do wykorzystania na zajęciach ukierunkowanych na stymulację rozwoju mowy dzieci, a także na innych zajęciach w ramach formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej organizowanej w przedszkolu i w szkole.
Ponad 800 ekranów interaktywnych i zestaw kart pracy do wydruku, przewodnik metodyczny i zestaw materiałów dydaktycznych w jednym pudełku.
Dla terapeutów i nauczycieli na indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne z dziećmi w wieku przedszkolnym organizowane w ramach terapii logopedycznej, pedagogicznej, wczesnego wspomagania rozwoju i zajęć rewalidacyjnych (a także z diagnozą alalii, afazji i niedokształcenia mowy o typie afazji).
Zawartość programu mTalent Opóźniony rozwój mowy
- Autorskie publikacje (w tym poradnik metodyczny do programu i instrukcja tworzenia własnych zasobów)
- Ponad 800 ekranów interaktywnych i obszerna baza kart pracy do wydruku
- Książka z wierszykami opartymi na onomatopejach „PIĘĆDZIESIĄT WIERSZYKÓW (w nich dźwięków bez liku)”
- Talia kart „Co jem? Co kupuję? Czym częstuję?” do treningu sytuacyjnego użycia języka oraz nauki odmiany przez przypadki
- Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych uzupełniających multimedialne ćwiczenia w tym pacynki do odgrywania scenek, zestaw do zabawy w karmienie (lala, miś, butelka, kubek, sztućce) oraz zestaw mebli
- Bezpłatne szkolenie zakończone wystawieniem certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
- zawartość programu mTalent Opóźniony rozwój mowy
mTalent Opóźniony rozwój mowy to:
- szczególnie wartościowy zestaw dla dzieci przejawiających opóźnienia w rozwoju mowy lub trudności w przyswajaniu języka,
- ćwiczenia wspomagające naukę języka polskiego młodszych dzieci z doświadczeniem migracji,
- ponad 15 autorskich tekstów kształtujących umiejętność rozumienia mowy,
- ćwiczenia interaktywne na dwóch poziomach (dostosowane do dwóch grup wiekowych),
- zestaw materiałów dodatkowych (poradnik metodyczny dla prowadzących zajęcia i pomoce tradycyjne do zajęć „stolikowych”),
- gotowe scenariusze zajęć z pomysłami na to, jak wykorzystać materiały dołączone do programu i urozmaicić w ten sposób terapię,
- materiał z kilkustopniowym systemem motywacyjnym,
- praca na monitorze lub tablicy interaktywnej, komputerze, laptopie, tablecie lub innym urządzeniu multimedialnym.
Afazja
Zestaw ekranów interaktywnych z ćwiczeniami dla odbiorcy z afazją lub diagnozą niedokształcenia mowy o typie afazji
Do wykorzystania na zajęciach rewalidacyjnych, terapeutycznych i logopedycznych organizowanych w szkole lub poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Ponad 2000 ekranów interaktywnych, zestaw kart pracy do wydruku, przewodnik metodyczny i pakiet materiałów dydaktycznych w jednym pudełku.
Dla logopedów, pedagogów specjalnych i innych specjalistów prowadzących zajęcia wspomagające językowo odbiorców z diagnozą alalii, afazji i niedokształcenia mowy o typie afazji (w tym z afazją po przebytym udarze, urazie czaszkowo-mózgowym czy guzie mózgu).
Zawartość programu mTalent Afazja
- Ponad 2000 ekranów interaktywnych i kart pracy do wydruku
- AFA-FISZKI – blisko 300 zaprojektowanych przez specjalistów fiszek
- AFA-WNIOSKI – zestaw kart do ćwiczenia wnioskowania
- Autorskie publikacje (w tym poradnik metodyczny do programu i instrukcja tworzenia własnych zasobów)
- Bezpłatne szkolenie zakończone wystawieniem certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
mTalent Afazja to:
- materiały interaktywne wspierające pracę z kilkoma grupami odbiorców (zawiera odrębne zestawy materiałów): przeznaczone dla dzieci z diagnozą niedokształcenia mowy o typie afazji, wspomagania rehabilitacji komunikacji językowej,
- program skierowany dla dzieci i odbiorców starszych, których deficyty mowy odpowiadają profilom zaburzeń mowy z przewagą zaburzeń: ekspresyjnych (motorycznych), percepcyjnych (sensorycznych), percepcyjno-ekspresyjnych (mieszanych),
- materiały z zakresu między innymi: rozumienia komunikatów językowych, ekspresji językowej, czytania, języka figuratywnego i usprawniania innych obszarów językowych, a także nazywania, powtarzania, rozumienia. umiejętności słuchowych, pamięci, praksji oralnej, opowiadania, umiejętności pragmatyczno-społecznych,
- zadania przygotowane tak, aby łatwo je łączyć i tym samym usprawniać mowę w kilku aspektach jednocześnie,
- ćwiczenia, które można wykorzystać także jako pomoc w specyficznych i izolowanych deficytach mowy towarzyszących afazji oraz jako pomoc dla logopedy w planowaniu dalszego, zindywidualizowanego działania,
- możliwość pracy na monitorze lub tablicy interaktywnej, komputerze, laptopie, tablecie, czy innym urządzeniu multimedialnym.