Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC) (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Assetto Corsa - Porsche Pack III (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

23,21 zł

Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
czy to jest dlc?
tak
data premiery
2016-12-20
data premiery cyfrowej
2016-12-20
minimalne wymagania sprzętowe
OS: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10 Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ Memory: 2 GB RAM Graphics: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460) DirectX: Version 11 Storage: 500 MB available space Sound Card: Integrated
rekomendowane wymagania sprzętowe
OS: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10 Processor: AMD Six-Core CPU, Intel Quad-Core CPU Memory: 6 GB RAM Graphics: DirectX 11 (e.g. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970) DirectX: Version 11 Storage: 500 MB available space Sound Card: Integrated
wersja językowa menu
British flag Italian flag
PEGI
3

Opis produktu

Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Assetto Corsa na Steam.

 

Porsche Pack Volume 3 jest kontynuacją dwóch pierwszych pakietów DLC poświęconych marce Porsche, wprowadzając wybór siedmiu różnych pojazdów. Pakiet kładzie nacisk na współczesne samochody wyścigowe Porsche, w tym najnowsze Porsche 911 RSR 2017, całą linię wyścigową 991 GT3 i najnowsze 919 Hybrid, zwycięzcę Le Mans 2016, a także dwa najbardziej kultowe samochody wyścigowe niemieckiej marki , 908 Lang-Heck i 917 K. Tom 3 przynosi graczom także jeden z najbardziej pożądanych nowoczesnych samochodów drogowych we współczesnej gamie Porsche, Porsche 911 R, stanowiąc idealne połączenie samochodów drogowych oraz nowoczesnych i historyczne modele wyścigowe.

 

*Samochody*

 

„Zachowując typowy design 911, jest to największa ewolucja w historii naszego topowego modelu GT”

Oto słowa dr Franka-Steffena Wallisera, szefa Porsche Motorsport, na temat zupełnie nowego Porsche 911 RSR 2017. Maszyna wyścigowa Le Mans i WEC 2017 wytwarza około 510 KM przy 8000 obr./min i jest wyposażona w silnik umieszczony centralnie. Ten zupełnie nowy samochód wyścigowy Porsche GTE/GTLM został zaprojektowany od podstaw i jest wyposażony w ultranowoczesny, sześciocylindrowy silnik typu bokser umieszczony przed tylną osią.

 

*Porsche 911 GT3 Cup 2017*

Z tyłu najczęściej produkowanego na świecie samochodu wyścigowego GT znajduje się teraz 4-litrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser, zapewniający jeszcze większą moc. Dzięki rasowej technologii sportów motorowych kompaktowy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa zapewnia maksymalną moc 357 kW (485 KM).

Oprócz osiągów silnika szereg innowacyjnych detali poprawia również wydajność, zapewniając jeszcze lepszą trwałość silnika wolnossącego w trybie wyścigowym i zmniejszając koszty konserwacji.

Porsche produkuje 911 GT3 Cup na tej samej linii produkcyjnej, co samochód drogowy 911, w swoim głównym zakładzie w Stuttgarcie-Zuffenhausen. Podstawowy tuning wyścigowy jest wykonywany w centrum sportów motorowych Weissach, gdzie pojazdy są również dokładnie testowane przez profesjonalnego kierowcę wyścigowego przed dostarczeniem do klienta. Od 1998 roku wyprodukowano około 3031 sztuk 911 GT3 Cup w liniach modelowych 996, 997 i 991. To sprawia, że samochód wyścigowy marki Cup ze Stuttgartu jest najczęściej produkowanym i najlepiej sprzedawanym samochodem wyścigowym GT na świecie.

Nowe 911 GT3 Cup będzie używane w sezonie wyścigowym 2017, początkowo wyłącznie w Porsche Mobil 1 Supercup i Porsche Carrera Cup Deutschland, a także w Ameryce Północnej.

 

*Porsche 911 GT3 R 2016*

Oparte na seryjnym samochodzie sportowym 911 GT3 RS, 911 GT3 R zostało zaprojektowane jako sportowy samochód wyścigowy dla klientów serii GT3 na całym świecie.

Opracowując wyścigowy dziewięć-jedenaście o mocy ponad 368 kW (500 KM), szczególną uwagę zwrócono na lekką konstrukcję, lepszą wydajność aerodynamiczną, zmniejszenie zużycia paliwa, lepsze prowadzenie, dalszą optymalizację bezpieczeństwa, a także obniżenie kosztów serwisu i części zamiennych.

Lekka konstrukcja nadwozia seryjnego samochodu sportowego 911 GT3 RS z inteligentną aluminiowo-stalową konstrukcją kompozytową okazała się idealną podstawą dla samochodu wyścigowego, a jego najnowocześniejszy czterolitrowy sześciocylindrowy silnik typu bokser jest w dużej mierze identyczny z wysokowydajnym silnik produkcyjny modelu dopuszczonego do ruchu drogowego.

 

*Porsche 919 Hybrid 2016*

Przepisy WEC określają surowe wymagania dotyczące wydajności, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju w sportach motorowych. Krótko mówiąc: pojazdy zaprojektowane z myślą o przyszłości. Te wymagania zainspirowały inżynierów Porsche do kontynuowania tego, co Porsche robi od ponad 60 lat. Unikanie podejścia albo/albo do izolowanych technologii, a zamiast tego badanie każdego możliwego szczegółu bez utraty z oczu ogólnego obrazu.

W klasie LMP1 zasada dominacji poprzez maksymalne osiągi ustąpi miejsca wymaganiu wydajności. Po raz pierwszy w historii wyścigu wszystkie zespoły fabryczne w najwyższej klasyfikacji muszą rywalizować z hybrydowymi pojazdami wyścigowymi.

Wybór silnika spalinowego przez Porsche zrodził się z podejścia zoptymalizowanego pod kątem wydajności: bardzo kompaktowy, czterocylindrowy, 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silnik spalinowy jest wspomagany przez dwa systemy rekuperacji energii. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu samochodów sportowych pomogło nam jeszcze bardziej zredukować wagę poszczególnych elementów. Sportowy prototyp wykonany jest głównie z włókna węglowego. Ponadto silnik wykonany z aluminium o wysokiej wytrzymałości oraz zastosowanie magnezu i różnych stopów tytanu również pomogły osiągnąć idealną wagę systemu.

 

*Porsche 908 LH*

Debiut 908 odbył się w wyścigu Monza na 1000 km 25 kwietnia 1968 roku. We wrześniu tego samego roku 908 wystartował w 24-godzinnym wyścigu Le Mans: tutaj 908 były najszybszymi samochodami w kwalifikacjach i wczesnych etapach wyścigu, jednak pechowo dla nich zasady naprawy zostały błędnie zinterpretowane przez liderów zespołu Porsche, co skutkowało ich dyskwalifikacją.

W przyszłorocznym wyścigu sprawy potoczyły się lepiej: chociaż Jacky Ickx wygrał w Fordzie GT40, Hans Herrmann' 908 LH zajął drugie miejsce, zaledwie kilka sekund za nim z powodu problemu z klockami hamulcowymi pod koniec wyścigu.

 

*Porsche 917K*

Złe wyniki 917 w 1969 roku zmusiły Porsche do przeglądu konstrukcji aerodynamicznej, ponieważ jej głównym problemem było prowadzenie przy dużych prędkościach. Te udoskonalenia dały początek 917 Kurzheck: w tym roku samochód ten wygrał 7 z 10 wyścigów, pobijając rekordowy dystans o 190 mil w 24-godzinnym wyścigu Daytona (724 okrążenia).

 

*Porsche 911R*

Podwozie nowego 911 R bazuje na 911 GT3 i zapewnia niezwykle sportową codzienną jazdę. Strojenie jest niezwykle bezpośrednie, a pojazd leży tak nisko, jak 911 GT3. Wszystkie systemy kontroli podwozia zostały dostosowane do manualnej skrzyni biegów.

Przy niskich prędkościach specjalnie dostosowany system nowego 911 R kieruje tylnymi kołami w kierunku przeciwnym do przednich. Zwiększa to zwinność, szczególnie w ciasnych zakrętach. Podczas manewrów z dużą prędkością system kieruje tylne koła w tym samym kierunku, co przednie. Zwiększa to stabilność, szczególnie przy dużych prędkościach jazdy.

Sześciocylindrowy, wolnossący silnik o dużej pojemności znajduje się z tyłu nowego 911 R. Jego wysokowydajna jednostka zapewnia imponującą maksymalną prędkość obrotową wynoszącą 8500 obr./min. Przy pojemności skokowej 4 litrów rozwija moc 368 kW (500 KM), co odpowiada mocy wyjściowej 92 kW 125 KM) z litra. Maksymalny moment obrotowy wynosi 460 Nm przy 6250 obr./min.

Dzięki bardzo krótkiemu skokowi 6-biegowej sportowej manualnej skrzyni biegów GT, 911 R przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,8 sekundy – pod warunkiem, że sprawnie operujesz dźwignią zmiany biegów. Prędkość maksymalna jest osiągana na 6. biegu: 323 km/h.

Tego rodzaju rozwój mocy jest możliwy tylko przy wysokim stosunku mocy do masy. W przypadku nowego 911 R jest to niezwykłe 2,7 kg/KM.

 

*Porsche 911 Turbo S*

Porsche zawsze obiecuje wydajność. 911 Turbo S dotrzymuje tej obietnicy w wyjątkowo imponujący sposób: dzięki sześciocylindrowemu silnikowi twinturbo o pojemności 3,8 litra, który ma jeszcze większe turbosprężarki niż 911 Turbo. Rozwijając moc 427 kW (580 KM), maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm. Przyspieszasz od 0 do 100 km/h w zapierające dech w piersiach 2,9 sekundy. I rozpędź się do 200 km/h w 9,9 sekundy. Prędkość maksymalna: 330 km/h.

Z technicznego punktu widzenia 911 Turbo S jest tak samo dobrze wyposażone jak 911 Turbo. Pod względem wydajności specyfikacja jest jednak jeszcze bardziej rozbudowana

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) zapewnia aktywną stabilizację przechyłów i jeszcze bardziej poprawia neutralne prowadzenie. Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) poprawia skuteczność hamowania. Nowe 20-calowe koła 911 Turbo S mają centralny zamek – technologię wywodzącą się bezpośrednio z wyścigów samochodowych.

Stylistykę 911 Turbo S podkreśla się na wiele sposobów: na zewnątrz chromowana na czarno końcówka rury wydechowej i lusterka zewnętrzne SportDesign z podstawą w kształcie litery V

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj