Logo sklepu 3kropki.pl
^ kategorie
> kategorie

Ilustracja Galakta Star Wars: Przeznaczenie - Imperium w Stanie Wojny
Do schowka

Galakta Star Wars: Przeznaczenie - Imperium w Stanie Wojny

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

389,98 zł

↓ Koszt dostawy od: 10,90 zł
produkt niedostępny

Cechy produktu

wydawca
Galakta
liczba graczy
2 osoby
czas gry
ok. 30 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
10+
zawartość pudełka
- 160 kart

Opis produktu

Galakta Star Wars: Przeznaczenie - Imperium w Stanie Wojny

 

Mamy przyjemność zapowiedzieć nowe zestawy dodatkowe do Star Wars: Przeznaczenia – Imperium w stanie wojny.

Imperium w stanie wojny to zestaw 160 zupełnie nowych kart, które nie zmieniają mechaniki samej gry, ale pozwalają spojrzeć na nią w zupełnie nowym świetle.

Duch Rebelii wprowadził do gry wiele postaci z Łotra 1, teraz czas, aby do walki dołączyli bohaterowie serialu Star Wars Rebelianci. Dołączcie do załogi Ducha i jej przeciwników w walkach, które toczyć się będą w każdej erze sagi Star Wars.

 

 Wytrawny strateg

Niewielu było tak utalentowanych i biegłych w sztuce wojny strategów jak Thrawn. Obeznany w kulturze i sztuce swoich wrogów, Thrawn stanowi jeden z kluczowych atutów w siłach Imperatora Palpatine’a.

 

Zdolności Thrawna będą do waszej dyspozycji za 14 lub 17 (w wersji elitarnej) punktów. Na kościach Thrawna znajdziecie aż dwa symbole skupienia, co pozwoli wam na kontrolowanie swojego przeznaczenia nawet w czasach, gry Imperium jest pogrążone w chaosie. Pozostałe symbole zapewniają dokonały wachlarz zdolności wspierających i obronnych, a jego zdolność pozwala na zupełne pomieszanie szyków przeciwnika i doskonale oddaje zdolności Thrawna. Co więcej, elitarny Thrawn może połączyć siły z elitarnym Kylo Renem, aby zapewnić jeszcze większą kontrolę nad ręką przeciwnika.

Thrawn to genialny strateg, który z łatwością kontroluje poczynania przeciwnika i zawsze znajduje odpowiedź na jego ruchy. Nie jest przy tym słaby – dzięki 12 punktom wytrzymałości niełatwo będzie się go pozbyć.

Czerwoni złoczyńcy w Imperium w stanie wojny będą grać ostrożnie i zdobywać przewagę dzięki odpowiednim przygotowaniom i zgromadzonym zasobom. Przygotowania do wojny zapewniają 1 żeton zasobu, o ile są pierwszą akcja w rundzie. Oznacza to, że już na początku złoczyńcy otrzymują istotną przewagę ekonomiczną. Zmienia się także podejście do kosztów na ściankach kości. Bezwzględna taktyka zmienia koszt w dodatkowy punkt wartości na kości. To nie wszystkie karty, które w ciekawy sposób wykorzystują lub zmieniają zasady gry – Zwycięstwo należy do nas umożliwia zajęcia pola bitwy nawet, jeśli zostało ono już zajęte przez przeciwnika.

 

 Iskra Rebelii

 

Kiedy Imperium jest w stanie wojny, przeżycie staje się kluczowym aspektem aktywności rebeliantów. Jednak spryt i przezorność zawsze pozwala im nie tylko przeżyć, ale też zdobyć choćby chwilową przewagę.

 

Za zwykłą wersję Ezry Bridgera zapłacicie zaledwie 7 punktów, a za elitarną 10. Oznacza to, że łatwo będzie dołączyć go do różnych innych postaci i sprawdzić jego zdolność w ciekawych konfiguracjach. Ze względu na swoją wrażliwość na Moc, do Ezry można dołączać niebieskie ulepszenia, normalnie zarezerwowane tylko dla niebieskich postaci.

 

Poza swoją stałą zdolnością Ezra posiada jeszcze wyjątkowo przydatną zdolność specjalną, która dobrze oddaje ducha tej postaci i świetnie wpisuje się w charakter żółtych kart bohaterów. Mimo wszystkich swoich zalet, Ezra ma tylko 7 punktów wytrzymałości. Oznacza to, że trzeba podjąć niezbędne środki, aby ochronić go przed przedwczesnym zejściem ze stołu. Na pewno przyda się do tego Błyskawiczna ucieczka – usunięcie dwóch kości to nie byle co, nawet za cenę pasowania w pozostałych turach.

 

 

Rada się zebrała

Mimo że Imperium w stanie wojny skupia się na wydarzeniach z Rebeliantów, w rozszerzeniu pojawią się także postaci z innych części sagi, w tym przewodniczący Rady Jedi – Mace Windu.

 

Mace Windu to jedna z najpotężniejszych niebieskich postaci, jak ukazały się do tej pory. Jego wysoki koszt (16/22) jest w pełni uzasadniony zarówno kością, jak i zdolnością. Kość Mace’a Windu zadaje obrażenia aż na trzech ściankach, w tym jedna z nich ma bardzo wysoką wartość 4. Mace Windu doskonale radził sobie z mieczem świetlnym i nikt nie zdołał uciec przed jego ostrzem. Odzwierciedla to jego akcja, dzięki której może pokonać dowolną postać z 2 punktami wytrzymałości, niezależnie od osłon, które się na niej znajdują.

 

Mace Windu jest jednak nie tylko rycerzem, ale także Mistrzem Rady. To wyjątkowe ulepszenie zostało niemal zaprojektowane z myślą o Windu, ale jego potencjał jest oczywiście olbrzymi. Same ścianki z modyfikatorami +3 i +4 mogłyby być warte kosztu tego ulepszenia, ale zdolność specjalna może wywrócić całą partię do góry nogami. Przygotowanie postaci za dwa zasoby to wyjątkowa zdolność i to dzięki temu Mistrz Rady będzie jedną z najgroźniejszych kart w grze.

 

Chaos wojny

 

Przygotujcie się na zupełnie nowe podejście do swojej ulubionej gry karcianej – Star Wars: Przeznaczenia.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu X-Wing: Star Viper
41,99 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj